fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדרך לרכבת רצופה כוונות טובות

שני קווים נוספים של "שאטל המושבות", החלו לפעול בבנימינה מאתמול (ראשון). במועצה מברכים אך עם זאת גם מתנצלים כי לא הצליחו להגיע להסכמה עם רכבת ישראל על כל נקודות איסוף והורדת הנוסעים. הנקודות שסוכמו יהיו רחוקות מהרכבת
רכבת אילוסטרציה
אילוסטרציה

שני קווי שאטלים חדשים החלו לפעול אתמול (ראשון) בבנימינה. לאחר משא ומתן של שנה מול רכבת ישראל ומול משרד התחבורה.
השאטלים החלו לאסוף את התושבים ממספר נקודות ברחבי היישוב. איסוף והורדת הנוסעים יתבצע, ממערב למסילה ומשתי הנקודות המזרחיות.  מדובר בהישג  עבור מועצת בנימינה,  אך עם זאת  המועצה לא הצליחה לקבל אישור להעלאת והורדת נוסעים בכל נקודות האיסוף אלא רק משניים בלבד.  הנקודות שנבחרו יהיו הרחוקות מאד מהרכבת.

רכבת אילוסטרציה
אילוסטרציה

הקו, כאמור, החל לפעול כבר אתמול  (יום ראשון) והוא עתיד לפעול בימים ראשון עד חמישי בין השעות 6:30 – 9:00 ובנוסף בין השעות 15:00- 20:00.

בשל העלויות הגבוהות בהפעלת השאטל, הוא יופעל על ידי מיניבוס אחד, אשר יעבור מצד אחד של המסילה לצידה השני כל רבע שעה. בשורה משמחת גם לתושבי גבעת עדה אשר ימשיכו ליהנות מהשאטל שימשיך לפעול במתכונת הנוכחית וזאת על אף העלויות הגבוהות הנובעות מעצם תפעולו.

ממועצת בנימינה גבעת עדה נמסר: "בהתחשב באילוץ החיצוני שהוכתב לנו על ידי רכבת ישראל, נבחרו כנקודות איסוף והורדה, האזורים המרוחקים ביותר מתחנת הרכבת".

"במזרח – יאסוף השאטל מרחוב הגורן ומרחוב הגיבורים פינת השיש. ואילו במערב – יאסוף השאטל מרחוב העצמאות פינת הסחלב ומרחוב החרצית פינת הארז. הנוסעים המגיעים מהשכונות המערביות יוסעו לכניסה המערבית לתחנה עד לכניסה לגשר. ואילו הנוסעים המגיעים מהשכונות המזרחיות יוסעו לכניסה הראשית לתחנה. בקרוב, ישולטו תחנות האיסוף וההורדה בשלטים מיוחדים של "שאטל המושבות.

"צר לנו כי לא הצלחנו לקבל אישור לתחנות נוספות ברחבי היישוב אולם אנו מאמינים כי גם במתווה הנוכחי יינתן מענה הולם לצרכים של עשרות רבות של תושבים". נמסר מן המועצה.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות