fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בקעת הנדיב: חניכי המכינה עוזרים לחקלאים

חניכי המכינה הצבאית תבור התגייסו ככוח עבודה לסייע לחקלאי בנימינה-גבעת עדה במשבר הקורונה
בקעת הנדיב
צילום: מועצה מקומית בנימינה גבעת עדה

כ-40 חניכים ממכינה קדם צבאית תבור-ממורן ע"ש מורן ורדי ז"ל הגיעו להתנדב במטעי בקעת הנדיב ולסייע לחקלאי בנימינה וגבעת עדה. "בעקבות ההוראות החדשות חקלאים רבים נותרו בלי ידיים עובדות כאשר אנו בפתחה של העונה החקלאות. עזרתם של חניכי מכינת תבור הערכיים והחרוצים עוזרת לנו לשרוד את המשבר", אמר מזכיר הועדה החקלאית במועצה, עמוס וייל.
בתוך יממה למעלה מ 130 מתושבי המושבות הצטרפו לקבוצת המתנדבים היעודית של המועצה שהוקמה במטרה לסייע למבודדים, קשישים ובתי עסק בעקבות המשבר הקורונה העולמי. בנוסף לכך בתחילת השבוע התקבלה במועצה פנייה מחניכי מחניכי מכינה קדם צבאית תבור שמבקשים לסייע בתקופה מאתגרת זו.
רכזת המתנדבים של המועצה, רוית סימון, חיברה את החניכים אל חקלאי המושבות, שבעקבות הוראות השעה נקלעו למחסור חמור בעובדים. השבוע חניכי המכינה כבר יצאו עם חקלאי המושבות לשטח וסייעו בטיפול בשטחים.

ראש המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה, איתי ויסברג, אמר: "התקופה המאתגרת מוציאה מאיתנו את הטוב ביותר. בלי הרבה מילים ובלי תלונות הופיעו הצעירים והתייצבו לעזרה. זה מזכיר לי את ימי מלחמת ששת הימים, כשאני בן 7, עוצר מכוניות בכבישי חיפה כדי לצבוע את הפנסים שלהן בשחור, כדי לעזור בהאפלה. מרחיב את הלב בימים שמרחבי החיים מצטמצמים. תודה רבה לכם על הנתינה ורוח ההתנדבות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות