fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אז החלטתי לחזור

הוא שואף לחיזוק החינוך הבלתי פורמלי, מאמין שהתנתקות של בנימינה מגבעת עדה תועיל לכולם ויש לו תוכניות לשדרוג מתחם התעשייה. איש העסקים חיים שמעוני החליט לחזור לפוליטיקה
חיים שמעוני
חיים שמעוני (צילום: עצמי)
חיים שמעוני
חיים שמעוני (צילום: עצמי)

חיים שמעוני, בן 60, אב לחמישה ילדים וסב לשמונה נכדים, המתגורר בבנימינה, מוכר לתושבים כאיש עסקים. אבל לאחרונה הוא החליט לתרום יותר לקהילה שבה הוא חי ולהתמודד בבחירות המקומיות הקרובות לראשות מועצת בנימינה גבעת~עדה מטעם מפלגת העבודה.

"59 מתוך 60 שנות חיי אני גר בבנימינה", הוא מספר, "למדתי פה בבית ספר יסודי, אחר כך למדתי בבית הספר החקלאי בפרדס חנה ובפנימייה צבאית. אחרי הצבא למדתי הוראה לחינוך מיוחד בטכניון בחיפה, ועם תום לימודי התחלתי לעבוד בהוראה בפרדס חנה. עבדתי שם 13 שנים, ואז פרשתי לתחום העסקים. עד היום יש לי עסקים משלי, ואני מעסיק 11 עובדים. אני בעליהן של שתי חברות שמייבאות ציוד לרכב: מצברים, מנופים ומערכות גז. אני מייבא גם ציוד לטרקטורים. עכשיו אני מסיים תואר הנדסאי מכונות. לפני כ~15 שנה נבחרתי למספר שתיים במפלגת העבודה במועצה, לצד ראש המועצה הנבחר דאז אריה זיתוני.

במשך חמש שנים הייתי ממלא מקום ראש המועצה וחבר ועדה לתכנון ובנייה. זיתוני כיהן כראש מועצה במשך שתי קדנציות והיה מצוין. בבחירות האחרונות הוא הובס על ידי אורי דיסטניק. עכשיו הגיע זמני להתמודד על ראשות המועצה".

עבר, הווה ועתיד
שמעוני קשור בכל נימי נפשו למקום שבו הוא גר, ובטוח שיוכל להוביל לשינויים משמעותיים: "נולדתי וגדלתי פה, ואני רוצה לזכור את העבר, לחוות את ההווה ולחשוב על העתיד- זה המוטו שלי. אני זוכר את הילדות שלי, גדלתי בבית בו אני גר כיום. באופן כללי, אני מאוד מאושר ממה שקורה כאן". בכל זאת, הוא סבור שישנם לא מעט דברים שניתן לשנות ולשפר. "יש פה נוער נהדר שמגיע לו שיחשבו עבורו על העתיד. כשהייתי ילד למדנו פה נגרות וטבחות. הזמנים השתנו והיום לומדים יותר הייטק ומחשבים", הוא אומר, "בסך הכול, אני מרוצה מרמת החינוך פה, אך צריך להמשיך הלאה ולחשוב קצת אחרת.

הכתבה המורחבת תפורסם מחר (שישי) ב"חדשות חדרה"

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות