fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בחזרה למגע האישי: חיה נחשונוב מחדרה תופרת תחפושות מרהיבות

משפחת נחשונוב מחופשת כיצורי יער. צילום: סטודיו גומות
משפחת נחשונוב מחופשת כיצורי יער. צילום: סטודיו גומות

סטודיו גאיה עיצובים הוקם על ידי המעצבת חיה נחשונוב, שהעניקה לעסק את שמה של בתה הקטנה ויצקה בו את היסודות המשפחתיים של חום, אהבה והקפדה על כל פרט. היא מתמחה בתפירה בהתאמה אישית, החל מבגדי ערב, בגדי ים ועד לאקססוריז משלימים והכל עבור הגשמת החלומות שלכן.

"חג פורים הוא החג האהוב עליי בערך מאז שאני זוכרת את עצמי. בכל שנה היה לי חשוב שהתחפושות שלי יהיו מיוחדות ויפות. כבר כשהייתי בכיתה ה' תפרתי את התחפושת הראשונה שלי. לפני שלמדתי לתפור במכונה הייתי תופרת ידנית, מדביקה, מציירת ומוציאה את המקסימום ממינימום חומרי גלם", אומרת חיה.

תחפושת של חיה נחשונוב. צילום: סטודיו גומות
תחפושת של חיה נחשונוב. צילום: סטודיו גומות

היא מקפידה על מראה ייחודי ויחס אישי תוך התאמה אישית לכל לקוחותיה. "מאד חשוב לי היחס האישי, יד ביד מהרעיון הראשוני. הלקוחות שלי יכולים להגיע עם איזשהו חלום ואנחנו נגשים להם אותו ונתאים לכל לקוח ולקוחה את התחפושת מא' עד ת', עד הכפתור הכי קטן. הסטודיו שלי הוא כמו חנות ממתקים, בייחוד בפורים. מי שנכנס לסטודיו שלי יכול להרגיש את הבדים ולראות מה הוא אוהב ולמה הוא מתחבר. בכל תחפושת אני משקיעה המון, בבדים הכי איכותיים, פרוות מיוחדות, נוצות יפהפיות וכל חומרי הגלם הטובים ביותר. מאד חשוב לי לתת ללקוחות שלי את הכי טוב, את מה שהייתי רוצה לילדים שלי".

ומי מגיע לגאיה עיצובים בפורים? "מגיעים אלי הורים שחשוב להם להשקיע בתחפושת ייחודית לילדיהם, גננות משקיעניות, אנשים שיוצאים למסיבות פורים שוות ורוצים להגיע בתחפושת שאין לאף אחד אחר ומשפחות. לקראת החג אני נותנת שירות של השכרת תחפושות למשפחות עם שלושה ילדים ומעלה, ליום צילומים משפחתי. בני משפחה אחת התחפשו לדמויות מהספר והסרט "הקוסם מארץ עוץ": דורותי, האריה, הדחליל, איש הפח ואפילו טוטו הכלבלב".

למרות שהיא מעצבת את התחפושות שלה לכל הגילים, חיה יודעת, שהחג הזה שייך לילדים. "אני מאד אוהבת ילדים, זו הנקודה הכי רגישה אצלי. חג פורים הוא חג כל כך קסום ומיוחד ומאד חשוב לי שכל ילד וילדה שנכנסים אליי לסטודיו יצאו ממנו הכי מיוחדים, עם תחפושת יפהפייה שיש בה את אפקט הוואו".

תחפושת של חיה נחשונוב. צילום: סטודיו גומות
תחפושת של חיה נחשונוב. צילום: סטודיו גומות

גם בפורים, העיצובים של חיה והאקססוריז נעשים בעבודת יד, מכף רגל ועד ראש. "מעבר לכל האקססוריז שמתלווים לתחפושות, גם הנעליים מקבלות שדרוג בפורים. לתינוקות אני ממש תופרת את הנעליים, הילדים הגדולים והמבוגרים מביאים לי נעל ישנה שהם רוצים לזרוק ויוצאים עם נעל חדשה שמותאמת במיוחד לתחפושת".

במקרה של חיה, הסנדלר לא הולך יחף והתקופה הכיפית של פורים לא פוסחת עליה ועל בני משפחתה. "התקופה שלקראת החג היא אחת העמוסות בשנה, אבל עבורי אלה ימים כיפים במיוחד. בעלי מאד פעיל, הוא בא איתי לבחור בדים, מציע רעיונות ואפילו עוזר לי לתפור. גם הילדים מאד מעורבים ולשמחתי אוהבים את החג הזה בדיוק כמוני. בשנה שעברה אני, בעלי ושלושת הילדים התחפשנו ליצורי היער, שדונים ופיות מעולם הפנטזיה שלי. השנה נתחפש ליצורי הים ובשבוע הקרוב גם נצא לצילומים משפחתיים בים, אם מזג האוויר יאפשר לנו. בחג עצמו, אנחנו נטייל עם הילדים ועם התחפושות המושקעות שלנו ביום ואז בלילה, אמא ואבא יתפנקו להם באיזו מסיבת פורים שווה".

ניתן להגיע לסטודיו בתיאום מול העסק בוואטסאפ: 050-2865707

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות