fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בדרך לצפון עוצרים לקוויקי

יום שמחה לאוהבים היום, יותר ויותר זוגות מהדרום והמרכז שיוצאים לנפוש בצפון בעיקר באווירה כפרית מספרים שחלק מחוויית החופש והשחרור מהשגרה ביציאה לחופשה זה גם ביקור בחנות סקס. לכל מי שנוסע לצימר רומנטי הנה כמה הצעות...
סיגל צוקר ובן זוגה אריק
"אנשים מרשים לעצמ לפרוץ גבולות יותר כשהם בחופש. סיגל צוקר ובן זוגה אריק (צילום: יח"צ)

פעם, כשזוגות היו עולים לחופש בצפון, חומוס טוב היה אחד מתחנות הביניים. לא עוד. קבלו את הטרנד החדש: בדרך לצפון עוצרים בחנות סקס וממשיכים לצימר.

יותר ויותר זוגות מהדרום והמרכז שיוצאים לנפוש בצפון בעיקר באווירה כפרית מספרים שחלק מחוויית החופש והשחרור מהשגרה ביציאה לחופשה זה גם ביקור בחנות סקס ורכישת "צעצועים" לשימוש משותף בצימר. דווקא הגלל שבצפון, רחוק מהבית, כנראה שתחושת האנונימיות בטריטוריה הצפונית חשובה ומעניקה גם היא שחרור ולגיטימציה. רובם, עוד לפני היציאה לדרך בדקו ואיתרו חנות סקס, שתהיה יריית הפתיחה לחופש המסעיר שלפניהם.

יעל ודני (שמות בדויים) מספרים: "הרבה זמן אנחנו מתכננים את החופש אז כמובן שהיו חשובים לנו כל הפרטים. רצינו שזה יהיה רומנטי אבל גם סקסי. יש לנו שני ילדים קטנים וכבר מזמן לא השתוללנו, אז החלטנו שהפעם אנחנו מעיזים ומצטיידים גם בצעצועים בשבילנו. סוף סוף בצימר אנחנו נהייה האטרקציות. בדקנו בגוגל וגילינו שממש בדרך אל הצימר יש חנות סקס, בדקנו שעות פתיחה ותיאמנו עצירה. היה כיף, גם הביקור עצמו וגם לבחור את המתנות שלנו לעצמנו".

סיגל צוקר ובן זוגה אריק
"אנשים מרשים לעצמם לפרוץ גבולות יותר כשהם בחופש. סיגל צוקר ובן זוגה אריק (צילום: יח"צ)

אז מה לוקחים לצימר?

מברשת שיניים? יש, מטען לאייפון? יש, שמן עיסוי? יש. ויברטור?….

סיגל צוקר בעלת "כחול" המרכז למיניות וזוגיות וחנות סקס בכרמיאל: "אנשים מרשים לעצמם להשתחרר ולפרוץ גבולות יותר כשהם בחופש וזה נהדר, הם זוכים ליהנות מחופשה סקסית עם ריגושים חדשים וחוזרים מחוברים, אוהבים וצמודים יותר. ביקור בחנות סקס מעלה את מפלס החשק ואין דבר נפלא מזה לצימר.

יש את הזוגות המתחילים, שזוהי להם הפעם הראשונה בחנות סקס ושטרם השתמשו באביזרים, זוגות כאלו יתחילו בד"כ בתוספות בסיסיות: מיני מסג'ר (רוקט פוקט) היה להיט ונשאר להיט, לאי בודד ובטח ובטח לצימר. טבעת זוגית – שזהו צעצוע ששני בני הזוג משתמשים בו במקביל, ג'ל מתחמם לעיסוי אירוטי, ספר סקסי או קלטת הדרכה חדשנית בדרך כלל ישלימו את הבחירה.

רוב הזוגות הנועזים יותר ילכו על חדשנות: ויברטור נטען איכותי או כפול, סט קשירה למתחילים למשחקי תפקידים בצימר, גם צעצועים מחומרים יחודיים הם ברשימה – למשל דילדו מזכוכית מחוסמת היפו תרמית".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות