fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלופי האלופים עושים שרירים

ברכות לטניה מזרחי ואלירן מורגן החדרתיים שזכו במקום הראשון בתחרות מר ישראל. עבור מזרחי היתה זו תחרות ראשונה אי פעם
אלופת האלופים כבר בתחרות הראשונה. טניה מזרחי
אלופת האלופים כבר בתחרות הראשונה. טניה מזרחי

כמאה ספורטאים התחרו השנה בתחרות פיתוח הגוף "מר ישראל", ושני הזוכים הגדולים בתחרות הם משלנו: אלירן מורגן בן גבעת אולגה וטניה מזרחי מחדרה.

טניה מזרחי (29), עובדת כמשווקת נדל"ן, נשואה ואמא לילדה בת 3 ותינוק בן שנה. טניה לא עסקה בפיתוח גוף, אבל חודשיים אחרי הלידה השנייה החליטה להציב לעצמה יעד בלתי רגיל, נרשמה לתחרות והחלה להתאמן באופן אינטנסיבי בתמיכתו ובעידודו של בן זוגה.

אלופת האלופות. טניה מזרחי
אלופת האלופות. טניה מזרחי

הנשים שמשתתפות בתחרות מתחרות בשבע קטגוריות, טניה, שהשתתפה בתחרות תחת קטגוריית beginner, זכתה בה במקום הראשון והמשיכה להתמודדות מול הזוכות במקומות הראשונים בכל הקטגוריות, שם זכתה כאמור בתואר אלופת האלופות. "המטרה שלי הייתה לעלות על הבמה, לרגע לא חשבתי שאני יכולה לנצח. זה היה יותר בשביל החוויה האישית והעמידה ביעד שהצבתי לעצמי. היה חשוב לי להראות לעצמי ולבעלי שאני מסוגלת לעשות את זה. ברגע שלקחתי מקום ראשון בקטגוריה שלי זה היה מדהים ומרגש והזכייה באלופת האלופות הייתה עבורי ועבור כולם הפתעה מוחלטת".

לקראת התחרות היא התאמנה חמש פעמים בשבוע וככל שמועד התחרות התקרב הגבירה את האינטנסיביות לאימונים יומיים של 3 שעות בכל יום. טניה מספרת שבהתחלה התפריט שלה כלל 1,600 קלוריות ביום ובהמשך הצטמצם ל-600 קלוריות. "בשבוע שלפני התחרות התפריט מורכב בעיקר מחלבון, ללא ירקות ופירות ובשלושת הימים שלפני התחרות, לא שותים בכלל. אני חייתי בימים האלה נטו על ריבה ופריכיות".

האמא האלופה הזו השיגה את היעד שלה וכעת יש לה מסר להעביר לכולכן. "אף פעם לא הייתי סופר מחוטבת עם קוביות בבטן ותמיד היה לי את החלום הזה. במהלך האימונים התחלתי לשים לב לשינויים בגוף, התוצאות ממכרות וזה גורם לי גאווה גדולה, בייחוד כי אני אחרי שתי לידות. יש הרבה נשים שהן אחרי לידות ולא חושבות שזה אפשרי, חשוב לי להראות שזה אפשרי".

"הכל אפשרי". טניה מזרחי
"הכל אפשרי". טניה מזרחי

אלירן מורגן (26) נולד וגדל בגבעת אולגה. את פיתוח הגוף הוא התחיל בשנת 2009, כתלמיד הפנימייה הצבאית מבואות ים במכמורת. "הימאות זה הרבה עבודה פיזית. אמנם לא התאמנתי באופן מסודר אז, אבל מבחינה פיזית התפתחתי מהספורט הימי במהירות והפכתי להיות שרירי הרבה מעל הממוצע לגילי. התחלתי להעלות תמונות שלי לפייסבוק ופנה אליי אדם מהתחום ושאל אותי על שגרת האימונים שלי ואם אני לוקח תוספים. בהמשך התחלתי באמת לעסוק בבודי בילדינג (פיתוח גוף)"

למרות שאלירן הוא סוג של כשרון טבעי, בשנת 2012, הוא פרש מהתחום לאחר שעבר תאונת אופנוע, התחרות בה זכה בשבוע שעבר בתואר אלוף האלופים היא הראשונה בה השתתף מאז שחזר לעניינים. "סטיתי מהמסלול שלי לכמה שנים והתעסקתי בשטויות שלא הייתי צריך להתעסק בהן, עד שהבנתי שמה שבאמת ממלא אותי זה מה שאני טוב בו, פיתוח הגוף".

באוקטובר 2018, אחרי הפסקה של כמעט שבע שנים, חזר להתאמן ותוך חצי שנה הצליח לזכות בתואר אלוף האלופים. "כשהחלטתי לחזור, מיד הרגשתי שזה הדבר הכי נכון וטוב עבורי, נתתי לזה את כל כולי וזה השתלם, בזכייה קיבלתי פסל ברונזה גדול, המעמד היה מאד מרגש."

אלוף האלופים. אלירן מורגן
אלוף האלופים. אלירן מורגן

בתחרות הגברים 4 קטגוריות משקל, וכמו טניה אלירן זכה בקטגוריה שלו (עד 82 ק"ג) ובזו הארצית (אלוף האלופים). "המאמן שלי יוני האנה, מר עולם ונשיא איגוד NABBA ישראל, ליווה אותי בכל התהליך, עשיתי אירובי שש פעמים בשבוע, פעמיים ביום. האירובי מסייע בשריפת השומנים כדי שעל הבמה יהיה בעיקר שריר". ושרירים הם אכן הרוב המכריע בגופו, עם 4.2% שומן בגוף ביום התחרות.

עם בת הזוג ליאורה. אלירן מורגן.
עם בת הזוג ליאורה. אלירן מורגן.

אלירן לא שוכח את האנשים הקרובים שעזרו לו בתקופת האימונים: "אני רוצה להודות לבת הזוג שלי ליאורה קרמרוב, שסבלה אותי לאורך כל התהליך, אם זה את העצבים, מצבי הרוח, הרעב, ואיתיאל שפירא, חבר מאד קרוב שלי שתמך בי בכל החזרה לתחום".

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות