fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כתב אישום נגד אישה מטייבה בקשירת קשר לבצוע פשע

רכוש גנוב. צילום דוברות המשטרה
רכוש גנוב. צילום דוברות המשטרה

גבר שוהה בלתי חוקי מטול כרם ואישה מטייבה נאשמים שקשרו קשר עם אחרים לגניבת רכבים מאזור השרון והעברתם לשטחי הרשות הפלסטינאית. החשודים נעצרו על חם בעקבות ערנותם של השוטרים שהבחינו בהם זמן קצר לאחר שפרצו לדירה בכפר ויתקין וגנבו רכב ורכוש רב. בין הרכוש שנגנב היה גם חליל צד בשווי של עשרות אלפי שקלים שאותר והוחזר לבעליו. השבוע הוגשו נגד החשודים כתב אישום ובקשת מעצר.

ביום 31.4.19 התקבלה במשטרת ישראל תלונה בגין גניבת רכב מסוג ברלינגו מרחוב נחל עוז בנתניה. זמן קצר אחרי הודעה זו, שוטרים הבחינו במהלך פעילות שגרתית בכביש 5614 בשני רכבים שהחשידו אותם, אחד מהם הוא מסוג ברלינגו. השוטרים ביצעו חסימה לרכב האחר (טויוטה). באותו זמן, נהג הברלינגו ונהגת רכב יונדאי, סטו מהדרך והחלו להימלט מהשוטרים, כשנהג רכב הטויוטה עלה על מדרכה, פגע במעקה בטיחות ובעמוד חשמל ונעצר.

בהמשך ולאחר מעצרו, השוטרים הבחינו כי נהג הטויוטה (החשוד), עוטה על ידו הימנית כפפה וברכב בו נהג נמצאו בחיפוש מכפתיים, המשמשים לחתוך גדרות תיל, רשתות ומוליכים חשמליים.

בחקירת אינטנסיבית ומאומצת של חוקרי המשטרה התברר כי החשוד קשר קשר ביחד אחרים וכמוהו גם החשודה, לשם גניבת רכבים מאזור השרון והעברתם לשטחי האזור. עוד התברר, כי ביום 30.4.19 בשעות הבוקר המוקדמות, התבקשה החשודה ע"י האחרים לנסוע בכביש שבין טייבה לקלנסוואה ולבצע סריקות אחר רכבי משטרה. בחלוף יומיים, שוב בשעות הבוקר המוקדמות, החשודה התבקשה שוב ע"י האחר לנסוע לאזור באקה אל גרבייה ולשמש כרכב מוביל לשני כלי רכב גנובים ולהובילם למחסום הכניסה לשטחי האזור.

חוקרי המשטרה הצליחו להתחקות אחר עקבותיהם של החשודים והתברר כי עוד באותו יום של 1.5.19 לפנות בוקר, שעה שבני הבית ישנים בביתם, החשוד התפרץ עם אחר לבית צמוד קרקע ברחוב דרך הכפר בכפר ויתקין, תוך שהשתמשו במברג בכניסתם לבית. החשוד והאחר גנבו מהבית את הרכב (טויוטה) תוך שהם משתמשים במפתח חכם. עוד גנבו תיק שהכיל חליל כסף בשווי של עשרות אלפי שקלים, מחשב נייד, ארנק ובו כ-1,500 שקלים, מטבעות וכרטיסים שונים ובהם גם כרטיסי חיוב. החשוד והאחר לקחו את הציוד שגנבו והכניסו אותו לטויוטה שגנבו כשהחשוד נוהג ברכב הגנוב. בשלב מסויים, הצטרף אל החשוד אחר, שנסע ברכב הברלינגו גם הוא גנוב והשניים נסעו לכיוון שטחי האזור במטרה להעביר את הרכב והרכוש הגנוב לשטחי האזור. במהלך הנסיעה, השוטרים הבחינו בהם ועצרו את החשודים.

עוד התברר ממהלך החקירה כי החשוד הינו שוהה בלתי חוקי מטול כרם וכי נהג ברכב מבלי שהוציא רישיון נהיגה ברכב ומבלי שיש לרכב ביטוח תקף.

החשודים  (20 טול כרם, 33 טייבה) נעצרו במהלך נהיגתם לעבר שטחי האזור ביום 1.5.19 ומעצרם הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת. השבוע הוגש נגד החשודה כתב אישום בעבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, סיוע לגניבת רכב. ונגד החשוד בעבירות של כניסה לישראל שלא כחוק, החזקת מכשירי פריצה, קשירת קשר לפשע, התפרצות לדירת מגורים, גניבה, נהיגה ללא רישיון נהיגה שמעולם לא הוציא, נהיגה ברכב ללא ביטוח ונהיגה פוחזת של רכב. יחד עם כתב האישום הוגשו נגד החשודים גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. יש לציין כי כל הרכוש הגנוב נתפס ע"י השוטרים והוחזר לבעליהם.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות