fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כריסטופר שב הביתה

הכלב כריסטופר נעלם מביתו בכפר מונאש לפני ארבעה וחצי חודשים ושב לאחרונה לביתו. משפחתו הציעה סכום של 5000 שקלים למוצא. בשבת הוא נצפה בחוף מכמורת לאחר שזיהה זוג חברים של בני הזוג וקפץ עליהם משמחה. כריסטופר הוחזק באחד הכפרים הערביים באזור. "הוא היה רזה מאד ומלא בקרציות" סיפרו בעליו
נופר וכריסטופר
נופר וכריסטופר (תמונה מאלבום משפחתי)

 סיפור משמח. הכלב כריסטופר שנעלם מביתו בכפר מונאש לפני ארבעה וחצי חודשים, שב לביתו. כריסטופר הוא כלבם של רותי ועופר רוזנברג מכפר מונאש. בעליו הציעו פרס של 5000 שקלים למי שיביא למציאת כלבו האהוב מסוג בורדר קולי- כלב רועים אוסטרלי. איש לא הגיע ובני משפחת רוזנברג חיו בגעגועים לכלב והשלימו עם אובדנו.

 רוזנברג מספר השבוע :"חברי אלי ואניה גרין צעדו בשבת בחוף מכמורת וחיפשו מקום לשבת ליד סוכת המציל. לפתע ראו את כריסטופר שהריח אותם וקפץ עליהם".

לי גרין: "החוף היה מלא באנשים והכלב קפץ עלי. אני קורא לו כריסטופר והוא קופץ על אניה. פתאום נשמעה שריקה והכלב טס אל כיוון השריקה. צלצלתי לעופר וסיפרתי לו שראיתי את הכלב. הוא ביקש ממני לחפש את בנו רביד שעובד בבננה ביץ' במכמורת. רביד רץ כמו מטורף עד לחוף של כושי ולא מצא את הכלב".

נופר וכריסטופר
"זה הבן שלנו". נופר וכריסטופר (תמונה מאלבום משפחתי)

תתצפת על הכלב

עופר: "קיבלנו המון התראות שווא והטלפון הזה הפיח בנו תקווה כי מה הסיכוי שהכלב יקפוץ דווקא על אלי מכל האנשים בחוף? הטלפון שוב צלצל, חברה מהמושב הודיעה כי גם היא ראתה את הכלב בחוף של כושי במכמורת. אמרתי לעצמי הפעם יש כאן הרבה רמזים. צלצלתי לרביד בחוף ואמרתי לו לגשת לזהות את הכלב אבל לא ליצור מגע עם האנשים. היות וחששתי שאולי אנשים אחרים מחזיקים בו, הזמנתי ניידת משטרה וגם ביקשתי שיביאו מזהה שבבים של כלבים. עליתי לרכב וטסתי עם רותי למכמורת. ובינתיים ביקשתי מבני שיתצפת על הכלב. הגענו לחוף וראינו את הכלב מאחור יושב עם קבוצת אנשים. קראתי לכלב בשמו והוא קפץ עלינו, התרגשנו עד בכי".

לדברי רוזנברג הכלב הוחזק אצל תושב אחד הכפרים באזור. "הוא שאל אותנו  'מה הקטע שלכם?', ואמרתי לו שזה הכלב שלי, שגידלתי אותו שלוש שנים והוא כמו הילד שלי. והתושב אומר לי שהוא מצא אותו והוא שלו. אחר כך הוא שינה את הגרסה ואמר שקנה אותו ממסוממים. אמרתי לו שיחכה כי המשטרה בדרך והיא תזהה את הכלב כי יש לו שבב מתחת לעור וזה כמו תעודת זהות של הכלב. כשהוא שמע שהמשטרה בדרך הוא אמר לי 'קח אותו ולך'. הוא היה רזה, שערותיו מלוכלכות והיו לו עשרות קרציות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות