fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אות הספורטאי המצטיין בנתניה – הרשימה

פיירברג בטקס הענקת האות: "אני גאה בעובדה שנתניה הינה מחלוצות הערים בארץ המעניקות מלגות לספורטאים מצטיינים וכן בכך שהעיר מובילה בהישגי הספורט שלה".

 

בטקס השנתי להוקרת ספורטאים מצטיינים, שהתקיים באיצטדיון בנתניה העניקה ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, את "אות הספורטאי המצטיין" ומלגה כספית ל- 58 ספורטאים שהגיעו להישגים יוצאי דופן בענפי הספורט האישיים וגם לקבוצת הבאולינג של כפר עידוד.

בין הספורטאים הבולטים: אלוף אירופה הג'ודוקאי מוקי שגיא וכן מאמן נבחרת ישראל בג'ודו אורן סמדג'ה, להם הוענקו מגיני הוקרה מיוחדים על פועלם.

בטקס הופיע הרכב מוסיקלי "ים תיכון חדש" של מחלקת הנוער באגף הצעירים של עיריית נתניה,  שסחף את הקהל בהופעה מרשימה.

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "אנו שמחים להעניק את אות ההוקרה והמלגות לספורטאים הנהדרים שלנו. אני גאה בעובדה שנתניה הינה מחלוצות הערים בארץ המעניקות מלגות לספורטאים מצטיינים וכן בכך שהעיר מובילה בהישגי הספורט שלה,  תודות להתמדה ולנחישות האישית של הספורטאים".

 

ספורטאים מצטיינים צילום דימה דורף
ספורטאים מצטיינים צילום דימה דורף

ג'ודו: שגיא מוקי, עדלינה נוביצקי, אשד וינקלר, גל נינהוף, ארי וינקלר, דויד יעקבלב, נועה בינשטוק, שלו בנוז, תכלת ברסלר, שירה ראשוני, עמרי קניון, מעיין גרינברג, רז הרשקו, מיה קוגן.

אתלטיקה: ישי אימפראימוב, איוון אנדרייקו, שגיא למדיאל, צור ליברמן, אולגה לנסקי, תמיר אוזן.

שחייה: דויד פרילנדר, מרטין קרטאבי, יונתן מולדינוב, דניאל יוספוב, דניאל נמיר, דויד רבינסקי, יבגני ממין, מרקוס שלייזינגר

ג'וג'יטסו: ויקי דבוש, פיטר טאובה, אנטוני מור, בן כהן, ירון שריקי, שלו חנוט, עידן ספיר.

גלישת גלים: רוני גרוסי, חן וטורי, קיריל שיגולסקי, דוידאל גז, לאה אוחנה, שי שמיאן

פטנק: שלמה אבירן, אנאל פיטוסי, מישל טומשבסקי, זאב רדילגר

האבקות: ינקל אספינוסה, איפית אברמוב, ודים גונצ'רנקו

קראטה מסורתי: ליאת רוקח, גלעד רוקח

טניס שולחן: זיו יצחק, ויטל קרלין,

טניס: דניז חזניוק

פס אקרובטיקה: הדר בינשטיין

הרמת משקולות: כפיר אביטבול

טריאתלון: נעם פישמן

אופניים: רוני פישמן

אגרוף: מור רפאל

מקבלים גביע הוקרה מראש העיר צילום גיל ניצן
מקבלים גביע הוקרה מראש העיר צילום גיל ניצן

 

נבחרת הכדורסל והבאולינג של כפר עידוד,  בית חם לאנשים מיוחדים,  זכו במגן הוקרה מאת ראש העיר מריים פיירברג-איכר על זכייתם,  בתחילת החודש, באליפות ישראל של העמותה למשחקים מיוחדים בכדורסל ובבאולינג.

דורון כהן,  מאמן נבחרות כפר עידוד:" אני גאה בקבוצה הנדירה של ספורטאי כפר עידוד.  כמאמן,  כל אימון איתם הוא מיוחד ולא שגרתי.  ההתמדה של השחקנים ושמחת החיים שלהם הופכת את האימונים והתחרויות איתם לחוויה נהדרת וסיפוק גדול.  הזכייה היא בהחלט בונוס".

שוש זיסמן,  מנהלת כפר עידוד: "אני מברכת את הספורטאים שלנו שעבורם השמיים אינם הגבול ומודה לראש העיר מריים פיירברג – איכר,  לאלי דלל סגן ראש העיר ולממונה על הספורט בעירייה על ההוקרה לספורטאים שלנו שזיכתה אותם בגאווה והתרגשות".

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות