fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושבי אור עקיבא התבקשו לשלם מס רטרואקטיבי לעירייה

הסיבה: על פי מדידות שנערכו על ידי העירייה לפני הבחירות, נמצא כי בתיהם ונכסיהם גדולים יותר מאשר צוין עד כה בחשבונות הארנונה שלהם
יעקב אדרי (צילום: שלומי גבאי)

כ-700 תושבים מאור עקיבא, קיבלו לאחרונה מכתבים ממחלקת הגבייה של העירייה, לפיהם עליהם לשלם רטרואקטיבית, תוספת תשלומים בסך מאות ולעיתים אף אלפי שקלים.

הסיבה: על פי מדידות שנערכו על ידי העירייה לפני הבחירות, נמצא כי בתיהם ונכסיהם גדולים יותר מאשר צוין עד כה בחשבונות הארנונה שלהם.

חבר מועצת העיר שלמה אבני, מספר 3 ברשימתו של ראש עיריית חדרה יעקב אדרי: "ניתנה על ידנו הנחיה ברורה למחלקת הגבייה של עיריית אור עקיבא, לפיה יש לבטל באופן גורף את התשלום הרטרואקטיבי".

לדברי אבני, נערכו בחודשים שלפני הבחירות מדידות של מודדים מטעם העירייה, שבדקו את נכסיהם ודירותיהם של תושבי העיר במטרה לבדוק את תקינותם של תשלומי הארנונה העכשוויים. המכתבים שנשלחו מטעם העירייה ולפיהם על התושבים לשלם רטרואקטיבית על שנת 2013 בגין בדיקות המודדים, נושאים כולם את התאריך ה- 16 לאוקטובר.

אבני: "אנחנו לא אמורים להעניש את התושבים רטרואקטיבית. לכן, כשפניתי אליו, החליט ראש העירייה יעקב אדרי לבטל את תוספות התשלומים הללו. בנוסף, אנחנו קוראים לכל תושב הסבור שחלה טעות כלשהי במדידה האחרונה שנעשתה, להגיע לאגף הגביה ואנחנו נשלח מודד פעם נוספת".

» בואו לדבר על זה בפייסבוק

ביטל את התוספת. יעקב אדרי (צילום: שלומי גבאי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות