fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שמחה יוסיפוב: בתכנון, אזור התעשייה קיסריה

עלה לישראל בשנת 1977, כשהיה בן 22, את השירות הקרבי עשה בהנדסה קרבית, במקצועו הוא מורה לחינוך גופני
שמחה יוסיפוב (צילום: דוברות עיריית אור עקיבא)
שמחה יוסיפוב (צילום: דוברות עיריית אור עקיבא)
שמחה יוסיפוב (צילום: דוברות עיריית אור עקיבא)

סיעה: הליכוד-ש"ס

מי: המתמודד לראשות העיר שמחה יוסיפוב, שסלוגן הרשימה שלו הוא "ממשיכים בשמחה", עלה לישראל בשנת 1977, כשהיה בן 22. את השירות הקרבי עשה בהנדסה קרבית. במקצועו הוא מורה לחינוך גופני שהוסמך במכון וינגייט והוא עבד במקצוע בבתי ספר שונים ובמתנ"ס באור עקיבא. בשנת 1985 נבחר לחבר מועצת עירייה באור עקיבא ולאחר שנה התמנה לסגן ראש העירייה. בין השנים 1991-1999 כיהן בהתנדבות כיו"ר התאחדות עולי קווקז הארצית. בשנת 2003 נבחר לראשות העירייה ומכהן בתפקידו זה עד היום. לדבריו, אור עקיבא שבראשותו מהווה מקור משיכה לאוכלוסייה חזקה המחפשת איכות חיים, נוף ומיקום אסטרטגי בין חיפה ותל אביב. לדבריו, אלפי זוגות צעירים מגיעים כיום לאור עקיבא מכל רחבי הארץ בגלל התרבות, החינוך ואיכות החיים.

מה: מצע הרשימה כולל עשייה המדברת בעד עצמה, ובמסגרתה הוכפלו מספר יחידות הדיור הנבנות בעיר, אלפי דירות חדשות נבנות בה על מנת לספק את הביקוש ושטח העיר כמעט הוכפל. העשייה כוללת גם השקעת שליש מהתקציב העירוני בנושא חינוך וכן קיצוץ וייעול המנגנון העירוני. בשנת 2002 רק מחצית מהתלמידים באור עקיבא היו זכאים לתעודות בגרות. לדברי יוסיפוב, לכל מי שמתחנך בעיר יש סיכויים של 90 אחוז ומעלה לקבל תעודת בגרות איכותית. הנגזרת היא, לדבריו, שמספר הסטודנטים הוכפל בתקופתו.

בנוסף, כך יוסיפוב, נפתחו במהלך הקדנציה האחרונה לכהונתו יחידה לקידום נוער, מרכז צעירים, מרכז לגיל הרך, מרכז מוזיקה חדיש ובתי ספר חדשים בשכונה הצפונית ביישוב וכן הוקמו מגרשי משחקים ופארקים. בנוסף, הקאנטרי קלאב כבר יצא לדרך, המרכז העירוני החדש בהקמה ועוד.

המצע של יוסיפוב כולל גם קידום של שינוי יעוד אזור התעשייה והפיכתו למרכז עסקים ובילוי. בנוסף מבטיח יוסיפוב להביא ליישוב משקיעים, מפעלי היי-טק וטכנולוגיה מתקדמת כדי שלצעירי היישוב יהיו משכורות טובות וכדי שיוכלו לממש את המקצועות שרכשו במוסדות להשכלה גבוהה בלי לעזוב את אור עקיבא. עוד מבטיח יוסיפוב, כי בקדנציה הבאה שלו יצורף לשטח השיפוט של אור עקיבא אזור התעשייה של קיסריה".

למה דווקא אני: "כי נבחרת מנצחת לא מחליפים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות