fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם היה זה משחק העונה של ליגה ג'?

עירוני אור עקיבא. צילום: אגף הספורט בעיריית אור עקיבא
עירוני אור עקיבא. צילום: אגף הספורט בעיריית אור עקיבא

קבוצת הבוגרים של עירוני אור עקיבא חגגה השבוע ניצחון גדול בדרבי האזורי על בית"ר פרדס חנה בתוצאה 3:5. גם עסקני ליגה ג' הודו כי זה היה אחד המשחקים המשוגעים העונה בכל המחוזות.

דווקא האורחים מפרדס חנה עלו ליתרון בדקה ה-14 משער של גרד אדיסלם אבל שש דקות מאוחר יותר הגיע השוויון של לאון שוקרון. שבע דקות לסיום המחצית חיים דוקרקר המצוין שוב העלה את פרדס חנה ליתרון, אבל אור עקיבא לא ויתרה ושוקרון כבש את השני בכדי להוריד את הקבוצות למחצית בתיקו 2:2. כאשר היה נראה כי זה בדרך לתיקו, התחילה הדרמה.

אדיסלם כבש את השני שלו והשלישי של פרדס חנה בדקה ה-71 אבל דקה אחר כך הגיע שוויון שלישי של אור עקיבא, מרגליו של אליאור וקנין. שלוש דקות עברו (דקה 75) ווקנין קבע מהפך, 3:4 לאור עקיבא. בדקה ה-84 הושלם הניצחון של אור עקיבא עם שער של אורי ארביב שקבע את תוצאת המשחק, 3:5 משוגע.

באור עקיבא אמרו לאחר הניצחון: "זה היה משחק קשה מול יריבה עיקשת ובאנו בהרכב חסר. למרות הכל הוכחנו אופי ענק כאשר חזרנו שלוש פעמים מפיגור ואף הפכנו את התוצאה".

לאחר הניצחון נותרה אור עקיבא במקום השלישי שמוביל בסיום העונה למשחקי הפלייאוף העליון. פרדס חנה מדורגת במקום ה-12 בטבלה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות