fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אגדו דו דו בחוף דור?

תושבים בחוף הכרמל מודאגים בעקבות הפרסום על כוונת קלאב מד העולמית לפתוח מועדון של הרשת בחוף דור
"לא מוכר לוועדות התכנון". חוף דור (צילום: שלומי גבאי)

בכתבה שהתפרסמה באתר וואלה, התראיינה סמנכ"לית רשת קלאב מד העולמית, היידי קונקל, שאמרה כי בכוונת החברה לפתוח סניף של מועדון הים התיכון בישראל, בסגנון "הכל כלול" הידוע, וציינה את חוף דור כאתר המועדף על החברה.

"לא מוכר לוועדות התכנון". חוף דור (צילום: שלומי גבאי)
"לא מוכר לוועדות התכנון". חוף דור (צילום: שלומי גבאי)

חוף דור הסמוך למושב דור ולשמורת הבונים חביב במיוחד על מבקרים רבים בשל השקט שבו ומראות הטבע היפים המאפיינים אותו ואת סביבתו. הקוראים, שדמיינו לעצמם את הקומפלקס של מועדון הים התיכון, עם הביטים של המוזיקה הרועשת והבנייה המסיבית בחוף או בסמיכות רבה אליו – לא אהבו את מה שקראו.

יש לציין כי אין זו הפעם הראשונה שבה מצביעים בכירים בקלאב מד על חוף דור כעל אתר יעד לפתיחת סניף. בדצמבר 2014 התראיין נשיא ויו"ר הרשת, אנרי ז'יסקאר דסטאן, לעיתון "גלובס", וצוטט בראיון כמי שאומר במפורש כי הרשת איתרה מקום מתאים בחוף דור עבור מועדון, וכי העניין הגיע ל"שלב הדיונים הפרקטיים".

ממועצת חוף הכרמל נמסר בתגובה: "הנושא טרם הגיע לשולחן הוועדה לתכנון ובנייה ואינו מוכר לוועדות התכנון. אם וכאשר יגיע, נלמד את הנושא".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות