אחרי שנים ארוכות שבהן נהגה להציג את הקולקציות החדשות שלה בתצוגות אופנה ואירועים נוצצים, החליטה השנה קסטרו להתחבר אל לקוחותיה במקום האהוב עליהם ביותר: הסמארטפון. קולקציית אביב 2018 תושק העונה באופן שונה ומיוחד שלא נראה כמותו בעולם ובישראל אף פעם, והפעילות המרכזית תכלול קמפיין דיגיטלי חדשני ויוצא דופן ברשתות החברתיות, בכיכוב נבחרת הפרזנטורים האהובה של קסטרו:
השחקנית והמנחה רותם סלע, השחקן אביב אלוש, השחקן עומר דרור והצמד המוזיקלי החם ביותר בישראל סטטיק ובן אל (אשר השתתפו כבר בקמפיינים קודמים של "הילדים של קסטרו"). מצטרף אל הקמפיין אסי עזר.
הקמפיין הדיגיטלי החדש של קסטרו, בשיתוף בית הקונספטים אלנבי, יעלה כחלק מההיערכות של בית האופנה למאה ה 21, ובהמשך להשקעה האדירה בתחום ה e-commerce ופיתוח החנות הדיגיטילית והזמנות האון ליין של קסטרו.
הצילומים נערכו אמש באולפני FTS וממשיכים היום עם מובילי הרשת נלי תגר, ישראל אהרוני, עדי ביטי, מור סילבר, ניקולה וורד, דנה זרמון, שי לי שינדלר, טום באום ונטע גרטי.