fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

213 סטודנטים מקרית אתא קיבלו מלגות מהעירייה

מלגות בקרית אתא. צילום: דוברות העירייה
מלגות בקרית אתא. צילום: דוברות העירייה

בטקס שנערך השבוע (יום ראשון) באודיטוריום הספרייה העירונית, העניקה עיריית קרית אתא מלגות לימודים בסכום כולל של כ-150 אלף שקלים ללימודים אקדמיים לסטודנטים תושבי העיר. 213 סטודנטים הגישו השנה בקשה לקבלת מלגה וכל הבקשות  אושרו ללא יוצא מן הכלל.

הטקס שנערך במעמד ראש העיר יעקב פרץ וחברי מועצת העיר, כלל את חלוקת המלגות, הופעה של להקת הייצוג "קולות" והרצאה מרתקת של  ד"ר קרן אור חן בנושא קבלת החלטות בצמתים מרכזיים בחיים.

מלגות בקרית אתא. צילום: דוברות העירייה
מלגות בקרית אתא. צילום: דוברות העירייה

טקס חלוקת המלגות הוא נדבך נוסף בפעילות הענפה של עיריית קרית אתא בנושא החינוך במטרה לסייע לסטודנטים, תושבי העיר בלימודיהם לתארים גבוהים. השנה, נוסף מפעל מלגות נוסף בשיתוף מפעל הפיס ופרח במסגרתו תוענק מלגת לימודים בסך עשרת אלפים שקלים לכל סטודנט לצד התנדבות למען הקהילה בהיקף של כמאה שעות ומעלה. מטרתם של תכניות המלגות אינה רק צמצום פערים בחברה, אלא גם הענקת כלים ממשיים לקידומם של צעירי העיר בכדי לסייע להם להשתלב בחיים האזרחים ולממש את מלוא הפוטנציאל הגלום בהם.

ראש עיריית קרית אתא, יעקב פרץ, מסר:" לצד ההישגים החינוכיים המרשימים, אנו עדים לעלייה מתמדת במספר תושבי העיר אשר ממשיכים בלימודים במוסדות להשכלה גבוהה. עידוד ההשכלה הוא חלק מתפיסת עולם לפיה החינוך הוא כלי מרכזי לתהליך שינוי חברתי אשר משפיע על איכות החיים. כאשר אנו מודדים את השינוי המהותי שחל בקרית אתא בשנים האחרונות, ניתן לייחס לתחום החינוך וההשכלה הגבוהה מקום מרכזי בתהליך זה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות