fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מועצת העיר קרית ביאליק מינתה את יוסי ברבי לפעול לביטול תאגיד המים

יוסי ברבי. צילום: דורון גולן
יוסי ברבי. צילום: דורון גולן

חבר מועצת העיר בקרית ביאליק, יוסי ברבי, מונה לייצג את העירייה מול רשות המים ומשרדי הממשלה על מנת להביא לביטולו של תאגיד המים העירוני מעיינות החוף. ההחלטה על כך אושרה פה אחד בישיבת מועצת העיר.

ברבי, חבר האופוזיציה העירונית, הודיע עוד לפני הבחירות כי אחת ממטרותיו המרכזיות הינה להביא לביטול תאגיד המים. מיד עם היבחרו למועצת העיר הוא הודיע כי ימשיך לפעול למטרה זו. הנושא הועלה על ידו לדיון בישיבת מועצת העיר שבה טען כי תאגידי המים הביאו לעלייה חדה במחירים שמשלמים התושבים. לדבריו, יש לחזור למתכונת שבה העירייה היא ספקית המים והכסף יגיע לקופתה. לדבריו, גם את המשרות שמאיישים כיום בתאגיד המים יש להעביר לרשות העירונית.

ראש העירייה, אלי דוקורסקי, תמך בהצעה והודיע כי יצייד את ברבי במכתב שאומר כי מועצת העיר מבקשת לבטל את תאגיד המים בכדי לאפשר לעירייה לנהל בעצמה את משק המים העירוני. עוד התברר כי משרדי תאגיד המים יעברו לשכון במבנה השייך לעירייה במרכז סביניה לאחר שישופץ, במקום במרכז הקניות הקריון שבו הוא שוכן היום.

ברבי מסר: "אמשיך לפעול לביטול תאגידי המים ובתוכם מעיינות החוף. צריך לחזור למתכונת הקודמת שהעירייה היא ספקית המים לתושבים ואני שמח לייצג את העירייה מול משרדי הממשלה הרלוונטיים". עם זאת הוסיף ברבי כי לאור תקופת הבחירות שבה נמצאת כעת הכנסת, ידוע לו כי כל מהלך משמעותי בנושא יוכל להתבצע רק לאחר הבחירות בחודש אפריל הקרוב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות