fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פקחים מעיריית קרית מוצקין יוכשרו כצוות הרחה למפגעי ריח

המנכ"ל יריב גסר חלה בקורונה. עיריית קרית מוצקין | צילום: דורון גולן
עיריית קרית מוצקין | צילום: דורון גולן

מנהלי המחוזות צפון וחיפה במשרד להגנת הסביבה, דורית זיס ורני עמיר, קיימו ישיבת עבודה בעיריית קרית מוצקין עם מ"מ ראש העיר, עומר זוהר וסגן ראש העיר יוסי מרקוביץ' יחד עם תושבים משכונת נווה גנים שנסבה עם בעיית מפגעי הריח שפוקדים את השכונה לעיתים קרובות.

עומר זוהר. צילום: דורון גולן
עומר זוהר. צילום: דורון גולן

במהלך הפגישה בה העלו זוהר ומרקוביץ' את ההתמודדות האיזורית עם בעיית הריחות, סיפרו תושבי השכונה על הריחות מהם הם סובלים והפוגעים באיכות החיים שלהם. עמיר וזיס החליטו בעצה אחת עם זוהר לנקוט בשני צעדים על מנת לקדם את היעילות בטיפול בסוגייה. הצעד הראשון הוא מינוי רשימת נאמני דיווח מטעם המשרד להגנת הסביבה שידווחו על ריחות ויובילו לנקיטת פעולות בשטח הלכה למעשה. הצעד השני של המשרד להגנת הסביבה הוא הכשרה  של מספר פקחים מעיריית קרית מוצקין כצוות הרחה שיצאו לשטח במקרה של דיווח על מפגעי ריח בניסיון לאתר את מקורו.

לטענת עמיר וזיס שני צעדים אלו הם חלק מצעדים שיש לנקוט על מנת לשפר את ההתמודדות בסוגיית הריחות האיזורית. עוד אמרו השניים כי הם ערים לכך שקרית מוצקין מובילה את המאבק האיזורי לטיפול בתופעה וכי הם ימליצו לרשויות נוספות באיזור לנקוט בצעדים דומים. בסיום הישבה מסר זוהר: "הדרך עוד ארוכה. אנחנו ננקוט בכל צעד שאנו סבורים שהוא נכון על מנת לקדם את ההתמודדות בסוגייה ולמען התושבים בעיר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות