fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפתחה ליגת השחמט בקרית ים

מועדון השחמט בקרית ים. צילום: דוברות העירייה
מועדון השחמט בקרית ים. צילום: דוברות העירייה

בספרייה העירונית של קרית ים נפתחה הליגה הישראלית לבוגרים  בשחמט. את ערב הפתיחה הקדישו חברי מועדון השחמט של קרית ים לחבר המועדון, האדי דיאב, מהישוב תמרה אשר זכה במוקדמות אליפות הארץ במקום הראשון.

 האדי רשם בתחרות תוצאה מדהימה וחסרת תקדים כאשר ניצח שישה משחקים מתוך שישה וגבר על כל המתמודדים מולו ללא עוררין .  בהמשך הערב החגיגי גברו חניכי המועדון  של קרית ים בסיבוב הראשון על חברי קבוצת קרית ביאליק. חברי המועדון של קרית ים גמלו בכך לשחקני קרית ביאליק אשר ניצחו בשנה שעברה בתוצאה 0:4 . בבדיקת התוצאות הסופיות התברר כי היחיד שלא נחל הפסד בקבוצת קרית ביאליק היה מאמן הקבוצה.

מפתיע במיוחד בערב הפתיחה של הליגה היה הילד גלעד ארנון בן ה-6 אשר הצליח לאתגר את יריבו המבוגר במאבק שנמשך יותר משלוש שעות ורק אז נכנע הילד למתמודד המבוגר ממנו בעשרות שנים. בשל גילו הצעיר נאלץ הילד לנהל את המשחק בעמידה כך שיוכל להיות בגובה השולחן ולראות את הלוח.

מנהל מועדון השח מט של קרית ים, נחום מאוטנר, הביע שביעות רצון רבה בתום ערב הפתיחה וציין כי חניכיו הצליחו להגיע להישגים חסרי תקדים בזמן הקצר מאז החל לפעול בעיר המועדון לפני כשנה והביע את ביטחונו כי המועדון העירוני עתיד לשבור עוד שיאים רבים בהמשך.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות