fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תקף את אשתו לעיני המאהבת

האישה צפתה בבעלה, עובד חברת חשמל, נכנס עם המאהבת לבית קפה בקריות. במהלך ויכוח הבעל סטר לאשתו וזו הפכה את השולחן בבית הקפה. בתגובה, הבעל הדף את אשתו לכביש, ראשה נחבט והיא איבדה את ההכרה
אילוסטרציה תקיפה
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

תושבת הקריות בת 42 הגישה לאחרונה, בתחנת זבולון, תלונה נגד בעלה, עובד חברת חשמל, בגין תקיפה חמורה. מפרטי התלונה עולה כי האישה הבחינה בבעלה נכנס עם המאהבת שלו לבית קפה בקרית מוצקין. בין השניים החלו דין ודברים, במהלכם סטר לה בעלה בנוכחות באי בית הקפה ונכנס לשבת עם המאהבת.

עו"ד אבי אמר
עו"ד אבי אמר (צילום עצמי)

האישה נכנסה בעקבות בעלה לבית הקפה ובזמן שישב עם המאהבת שלו, הפכה את השולחן על שניהם. בתגובה לכך, קם הבעל מכיסאו והדף את אשתו לכיוון הכביש. כתוצאה מהדחיפה החזקה, נחבלה האישה בראשה ובגבה ואיבדה את הכרתה.

האישה פונתה לבית החולים רמב"ם לקבלת טיפול רפואי. בזמן ששהתה בבית החולים, הגיעו שוטרי תחנת משטרת זבולון לגבות ממנה עדות על התקיפה. הבעל התוקף נעצר לחקירה, בסיומה הורחק מביתו לתקופה של 12 ימים.

במקביל, שכרה האישה את עו״ד אבי אמר, שביקש מבית המשפט להוציא צו הגנה מבית משפט לענייני משפחה בקריות. בית המשפט קיבל את בקשת עורך הדין והוציא צו הגנה וצו הרחקה לבעל התוקף.

הכתבה המלאה תתפרסם ביום שישי בעיתון " הד הקריות"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות