fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תלמידי אורט מוצקין הצביעו: כחול לבן

בחירות באורט מוצקין. צילום: דוברות העירייה
בחירות באורט מוצקין. צילום: דוברות העירייה

מפלגת כחול לבן ממשיכה לרשום ניצחונות, ולאחר שזכתה בבחירות בפאנל של תלמידי אורט ביאליק, זכתה המפלגה של בני גנץ ויאיר לפיד, בניצחון נוסף והפעם בקרב תלמידי שכבת י"ב בבית הספר אורט מוצקין.

בוחרים לכנסת באורט מוצקין. צילום: דוברות העירייה
בוחרים לכנסת באורט מוצקין. צילום: דוברות העירייה

לתלמידים, שעבורם זו הפעם הראשונה שבה הם משתתפים בבחירות לכנסת, נערך פאנל בחירות בהשתתפות ח"כ אורן חזן (צומת) ח"כ לאה פדידה (עבודה), ח"כ יואל רזבוזוב (יש עתיד-כחול לבן), רם שמואלי (כולנו), לימור מגן (ישראל ביתנו) ועלי סלאלחה (מרצ). מנחי האירוע יו"ר מועצת התלמידים עדן בן מוחא והפעיל החברתי, אלמוג כהן  ניהלו דו שיח עם התלמידים על דרך ופוליטיקה. ראש העירייה, חיים צורי בירך את המשתתפים ואמר: "אני מעריך מאד את העובדה שהגעתם למוצקין לקחת חלק בחגיגה הדמוקרטית זו מסורת שנמשכת הרבה שנים בבית הספר".

בתום הפאנל ניגשו התלמידים להצביע ועל פי התוצאות עולה כי מפלגת כחול לבן זכתה ב-36.3 אחוז מהקולות, הליכוד עם 29.96 אחוז, כולנו עם 5.19 אחוז, מפלגת העבודה עם 3.7 אחוז ומר"צ עם 2.96. נמנעו 6.67 אחוז מהתלמידים ושאר הקולות התחלקו בין המפלגות השונות. רעות הרדי, מנהלת המטה המוצקינאי מטעם כחול לבן יחד עם טל הויגר (יש עתיד), התייחסה לאירוע: "הדור הצעיר אמר את דברו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות