fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תלמידים בקרית ים יוצאים נגד תופעת ה"שיימינג"

נגד שיימינג. צילום: דוברות העירייה
נגד שיימינג. צילום: דוברות העירייה

בבית הספר אורים בקרית ים עלתה השבוע הפקה בלעדית וייחודית בשם "בלי חשבון" המעלה את בעיותיהם של בני נוער שמתמודדים עם חרם חברתי ו"שיימינג" (ביוש) ברשתות החברתיות.

נגד שיימינג. צילום: דוברות העירייה
נגד שיימינג. צילום: דוברות העירייה

ההצגה היא פרי הפקה בית ספרית בהובלתה של מורה בבית הספר וקבוצת תיאטרון שפועלת בבית הספר ומעלה מידי שנה הצגה מקורית המוצגת בפני תלמידי בית הספר הצוות ההורים והקהילה. המורה גילה ארזה, אשר יזמה את קבוצת התיאטרון הבית ספרי כבר לפני שלוש שנים אומרת כי הקבוצה פועלת ברוח דבריו של וולט דיסני ומוכיחה כי  "מי שמסוגל לחלום, מסוגל גם לבצע״ .

קבוצת התיאטרון של בית הספר אורים מעלה בדרך זו בשנים האחרונות הצגה חדשה המוצגת לקהל לקראת סוף שנת הלימודים. ההצגה השנה  עוסקת בחייהם של ילדים המתמודדים עם שוני, חרם חברתי ושיימינג ברשת ומככבים בה כעשרה תלמידים החברים בקבוצת התיאטרון הבית ספרית.

הורים ומורים אשר הגיעו להצגה שיבחו את היוזמה ואת הופעתם המקצועית של התלמידים. ראש העירייה, דוד אבן צור, ברך אף הוא על היוזמה ואמר כי יוזמות חינוכיות מסוג זה הן אלה המזניקות את מערכת החינוך העירונית כולה ומייחדים אותה על פני מערכות חינוך אחרות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות