fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תיקו שכולו הפסד לרובי, נקודה חשובה לקרית אתא

כדורגל ליגה א': ביום שישי התארחה רובי שפירא במשחק חוץ מול הפועל הרצליה וסיימה בתיקו * מכבי קרית אתא התארחה במשחק חוץ מול הפועל כפר כנא וסיימה גם כן בתיקו
הפועל רובי שפירא בהרצליה | צילום: הפועל רובי שפירא
הפועל רובי שפירא בהרצליה | צילום: הפועל רובי שפירא

מתחילים לאבד גובה: הפועל רובי שפירא יצאה ביום שישי האחרון למשחק חוץ מול הפועל הרצליה, ולמרות שהמארחים שיחקו רוב המשחק ב-10 שחקנים, בעקבות הרחקה מוקדמת, המשחק הסתיים ב0:0 מאכזב מאוד מבחינת רובי. בהפועל רובי שפירא עוד חלמו לפני מספר שבועות להישאר צמודים למקום הראשון ולהיאבק על העלייה, אבל לאחרונה רובי מאבדת גובה. בכלל, המשחק בין השתיים לא התעלה לרמה גבוהה, כאשר במחצית הראשונה הייתה הזדמנות אחת בלבד, כשגיל חדד מצא את עצמו לבדו מול השוער, ומ-10 מ' בעט מעל השער. בתחילת המחצית השנייה פרץ מגן רובי, אוסאמה שעבאן, והרים כדור לרחבה שם מצא את חדד שנגח מעל המשקוף. בדקה ה-55 נותרה הרצליה עם 10 שחקנים, לאחר הרחקה של עומר כהן. מאמן רובי שפירא, עודד קוטר, ניסה לנצח את המשחק, כאשר העלה שלושה שחקני התקפה – איתי מורנו, שלומי מראד והרכש הטרי גדי מלסה. למרות הכניסה של השלושה, רובי לא הצליחה לייצר מצבים, והמשחק הסתיים בתיקו מאופס.

עוד נקודה חשובה: מכבי קרית אתא יצאה למשחק חוץ מול הפועל כפר כנא וסיימה בתיקו 0:0. קרית אתא הגיעה למשחק כאשר היא נמצאת במומנטום מצוין, כשהיא רושמת שלושה ניצחונות בארבעת המחזורים האחרונים. שתי הקבוצות הגיעו למצבים טובים מול השער, אך לא השכילו לכבוש.
אלעד בראון, מאמן קרית אתא: ״פתיחת המשחק הייתה טובה מבחינתנו. הגענו למצב קורץ שהיינו צריכים לכבוש ממנו ולא השכלנו לעשות את זה. לאחר מכן כפר כנא השתלטו על המשחק, ואם לא אביב חדד, שהציג יכולת פנטסטית, זה היה נגמר לא טוב. במחצית השנייה שיחקנו יותר טוב ויצרנו מצבים, היינו צריכים להכריע את המשחק אבל זה לא קרה. בסופו של דבר, אני מעודד מהמשחק שהצגנו. נקודה בחוץ מול קבוצה חזקה כמו כפר כנא חשובה לנו במאבקי התחתית".

ביום שישי הקרוב תארח הפועל רובי שפירא את מכבי קרית אתא לדרבי של הקריות. עבור רובי תהיה זו אולי ההזדמנות האחרונה שלה לחזור למאבק העלייה. מנגד, לקרית אתא כל נקודה חשובה להישרדות בליגה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות