fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב קרית ים מואשם ברצח שכנו בסכין ופטיש

החשד: דקר את גיסתו | צילום אילוסטרציה
החשד: דקר את גיסתו | צילום אילוסטרציה

פרקליטות מחוז חיפה הגישה הבוקר (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד איגור חרלנוב, 52, מקרית ים  בגין רצח  סרגיי איטין ז"ל וניסיון לרצוח את חברו  סרגיי טיטוב, המתגוררים בסמיכות לדירתו של הנאשם.

מעובדות כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד עינב איטסקו גולד, עולה כי בין הנאשם, המנוח והמתלונן הייתה היכרות מוקדמת והשלושה ישבו מידי פעם בחצר הבית המשותף  ושתו משקאות אלכוהוליים יחד.

לפני כארבעה שבועות, ביום שבת בשעות אחר הצהריים, ישבו השלושה ואחרים בחצר המשותפת ושתו משקאות אלכוהוליים. לאחר שהנאשם שתה מספר משקאות אלכוהוליים, הוא החל לקלל את המנוח ואת המתלונן ולאיים עליהם כי יהרוג אותם. בהמשך  עזוב הנאשם  את המקום  ועלה לדירה , ואז  יצא למרפסת הדירה הפונה לחצר, והחל לקלל שוב בקול רם את המנוח והמתלונן ואיים  להרוג אותם.

עקב כך עלה המנוח  לקומה בה מתגורר הנאשם, וכאשר הגיע לדירה, התפתח עימות בינו לבין הנאשם, אשר היה מצויד בסכין מטבח גדולה ובפטיש. במהלך העימות היכה המנוח את הנאשם בגבו באמצעות  נונצ'קו שהיו בידיו ואז הנאשם, דקר את המנוח בחזה באמצעות הסכין והיכה אותו בראשו באמצעות הפטיש. המנוח ניסה להכות את הנאשם פעם נוספת באמצעות הנונצ'קו, אך הנאשם המשיך לדקור אותו באמצעות הסכין, בכוונה לגרום למותו, עד שהמנוח נפל על המדרגות.

עוד עולה כי במהלך העימות עלו לדירתו של הנאשם המתלונן ואדם נוסף על מנת לסייע למנוח , ובחדר המדרגות  התקרב המתלונן  לנאשם במטרה לקחת ממנו את הסכין, אז דקר הנאשם גם את המתלונן בחזה ובמקומות נוספים בפלג גופו העליון ואף היכה אותו בראשו באמצעות הפטיש. לאחר מכן הצליח האדם הנוסף  להוציא את הסכין מידו של הנאשם. המתלונן עבר כמה ניתוחים מורכבים בבית החולים רמב"ם בחיפה ואושפז במחלקת טיפול נמרץ.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות