fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב קרית חיים המוכר למשטרה נפצע קשה בפיצוץ מטען חבלה ברכב שבו נסע

פיצוץ בנשר. צילום: חדר מצב ארצי
פיצוץ בנשר. צילום: חדר מצב ארצי

מלחמות העולם התחתון נמשכות במלוא המרץ והשבוע נפצע קשה תושב קרית חיים, 29, לאחר שמטען חבלה הוצמד למכונית המרצדס שלו בעת שנסע בדרך השלום בנשר. הפצוע מוכר למשטרה ואנשי היחידה המרכזית חוקרים את המקרה שגם עליו הוטל צו איסור פרסום.

הפיצוץ אירע ביום שני השבוע בשעות אחר הצהריים ולמזלו של הפצוע עבר במקום צוות של מד"א שניות ספורות לפני הפיצוץ ועם הישמע רעש הפיצוץ חזר הצוות למקום בתוך זמן קצר ביותר והעניק לו טיפול רפואי. הוא נפצע קשה בפלג גופו התחתון ופונה לבית החולים רמב"ם שם נותח.

פיצוץ בנשר. צילום: חדר מצב ארצי
פיצוץ בנשר. צילום: חדר מצב ארצי

מחקירת המשטרה עולה החשד כי מדובר בניסיון שני לפגוע בו. על פי החשד, פיצוץ המכונית בשדרות דגניה בקרית חיים לפני שבועיים היה מכוון אליו אולם באותה עת נהג ברכב המאזדה 6 חברו של הפצוע, שגם הוא מוכר למשטרה. הוא נפצע קשה מאוד בפלג גופו התחתון ועדיין מאושפז בבית החולים רמב"ם.

הפצוע מהפיצות בנשר, כך חושדים במשטרה, שייך לכנופיה של צעירים מקרית חיים שמכונה "כנופיית קרית חיים" וחבריה נוהגים להיפגש באחד מבתי הקפה המוכרים בשדרות אחי אילת בעיר. דבר זה מקשה על המשטרה להשתמש בשוטרים סמויים או אמצעים אלקטרוניים להתחקות אחריהם. מחומר החקירה שבידי המשטרה עולה כי מדובר בכנופיה שמורכבת מצעירים, רובם בשנות העשרים ותחילת שנות השלושים לחייהם, שעוסקת בעיקר בסחר בסמים קשים, הלוואות וגבייה וסחיטת דמי חסות.

חברי הכנופיה נחשבים כמי שאינם בוחלים באלימות קשה למי שמנסה להתנגד להם. הסכסוך העיקרי של הכנופיה הזו הוא עם חברי כנופיה מקרית ים על השליטה בשוק העברייני בקריות. במסגרת מלחמת הכנופיות הזו נעשה שימוש באמצעי לחימה ורימוני רסס כדי לאיים ולפגוע. המשטרה גם חוקרת את החשד כי הדבר הוביל למותו של חן איפרגן מקרית ים בפיצוץ במכונית שבה נסע בחודש ינואר השנה.

על פי החשד היה הצעיר מקרית חיים שנפצע בפיצוץ בנשר, מעורב גם באירוע הדקירות שהיה בקרית ים בתחילת אוגוסט שבו דקרו אנושות שישה חשודים אדם אחר המוכר למשטרה. המשטרה עצרה חשודים במעורבות בדקירות אולם הם שוחררו.

מכיוון שחקירת הפיצוץ מתנהלת כאמור תחת צו איסור פרסום, נמסר מהמשטרה: "ביום ב האחרון אירע פיצוץ ברכב ברחוב השלום בנשר  וכתוצאה מהפיצוץ שנגרם ממטען חבלה נפצע קשה תושב הקריות בן 29. חקירת האירוע הוטלה על היחידה המרכזית. להערכת המשטרה הרקע הוא סכסוך בין עבריינים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות