fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תוקם וועדת היגוי לקראת סגירת בית הספר יד"ע בקרית ביאליק

הורים לתלמידים בבית ספר יד"ע. צילום: דורון גולן
הורים לתלמידים בבית ספר יד"ע. צילום: דורון גולן

משרד החינוך ועיריית קרית ביאליק יקימו ועדת היגוי שבה ישתתפו גם נציגי וועד ההורים המוסדי של בית הספר היסודי יד"ע. הוועדה תבנה תוכנית מסודרת הנוגעת לסגירתו של בית הספר ושילוב התלמידים בבתי ספר אחרים.

ההחלטה על כך התקבלה ביום שלישי בלילה במהלך ישיבה שנמשכה כשעתיים בעירייה שבה השתתפו ראש העירייה, אלי דוקורסקי, חברי מועצת עיר, מנהל מחלקת החינוך עמי ראובן, נציגים של משרד החינוך ונציגים של וועד ההורים של בית ספר יד"ע. ההודעה על סגירתו הסופית של בית הספר, שנמצא בשכונת צור שלום, נמסרה רשמית להורים ולצוות החינוכי בשבוע שעבר ועוררה סערה.

במהלך הישיבה נמסר להורים כי לא ניתן למנוע את סגירתו של בית הספר בסוף שנת הלימודים הנוכחית ויש למצוא דרכים על מנת לשלב את התלמידים לשנת הלימודים הבאה. במהלך הישיבה הוחלט על הקמת וועדת היגוי שתכין תוכנית מסודרת לקראת מעבר התלמידים כגון מעבר של כיתות שלמות ואפשרות בחירה להעברת תלמידים לבית ספר אחר מלבד בית הספר פסגות המיועד לקלוט את התלמידים של יד"ע. "זאת ההזדמנות של כל הורה והורה לבוא ולהגיד מה חשוב לו ומה יקל על בנו/ביתו בתהליך סגירת בית הספר. את הבקשות יש להעביר במרוכז דרך הוועדים הכיתתיים או למייל מיוחד שפרטיו ימסרו בהמשך" נמסר להורים.

שני אוצ'קובסקי והורים לתלמידים בבית ספר יד"ע. צילום: דורון גולן
שני אוצ'קובסקי והורים לתלמידים בבית ספר יד"ע. צילום: דורון גולן

במהלך הישיבה עמדו מחוץ לבניין העירייה הורים לתלמידים שהביעו כעס רב על סגירת בית הספר שעובד במתכונתו הנוכחית כשבע שנים בלבד. "אנחנו חוששים מתהליך המעבר" אמרה אחת האימהות "החשש הוא מהשילוב החברתי והתאקלמות של הילדים בבית ספר חדש, במיוחד של הכיתות הנמוכות. הילדים מאוד מבולבלים ובית הספר יד"ע ידע איך להכיל אותם". אימא אחרת אמרה "עשו פהאפליה מתקנת נכונה כמו שצריך להיות במדינה הזו וכל בעלי האינטרס והממון ברחו מהפרויקט. זה צריך להיות אינטרס לאומי להשאיר את בית הספר, זה צריך להיות בראש סדר העדיפויות. בגלל שמדובר באוכלוסייה חלשה יחסית אפשר לעשות איתה מה שרוצים".

יו"ר ועדת החינוך העירונית, שני אוצ'קובסקי, שוחח עם ההורים ואמר להם כי אין דרך למנוע את סגירת בית הספר. הוא אמר להורים כי בין ההחלטות שהתקבלו הוחלט ששתי כיתות שכבת ה' ימשיכו ככיתות הומוגניות לשכבה ו' בבית הספר פסגות ואילו תלמידי השכבות הנמוכות יותר ישולבו בתוך הכיתות של פסגות שבו יבנה מבנה נוסף. עוד הוחלט על הגדלת שעות הלימוד של מקצועות הליבה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות