fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

4 טיפים שאתם חייבים להכיר לפני שאתם סוגרים סופית עם אולם אירועים

אי אפשר להתווכח עם העובדה שלבחירת המקום בו אנו מפיקים את האירוע שלנו יש השפעה אדירה על הצלחת האירוע ואיכותו. המקום שנבחר מייצר חוויה, המקום שנבחר יקבע את האווירה, לפעמים אפילו יקבע עד כמה האוכל והאלכוהול יהיו איכותיים ובקיצור, זה לא משהו שאנחנו יכולים להתעלם ממנו או להעביר אותו על סדר היום. בשורות הבאות נציג בפניכם 4 טיפים שווה לשים אליהם לב לפני שאתם סוגרים סופית עם אולם, גן אירועים או כל מקום אחר שבו האירוע שלכם יתקיים.
4 טיפים לפני שאתם סוגרים סופית עם אולם אירועים | freepik

איזה אירוע אתם מפיקים?

אין מה לעושות. יש אולמות שמתאימים יותר לאירועים עסקיים כמו כנסים, השקות ואירועי חברה לעומת אולמות ומקומות שיתאימו לאירועים פרטיים כמו חתונות, בר מצוות ואפילו חינות. ההבדלים באים לידי ביטוי באווירה, בסגנון העיצובי, ברף שהאולם הציב לעצמו וכן, גם בשירות. לכן, חשוב שאם אם נמצאים בשלב שבו עליכם לבחור אולם אירועים בצפון בקלות עבור אחד האירועים הכי חשובים בחיים שלכם, כדאי שתהיה התאמה בין ההתמחות של האולם לבין האירוע. אולמות המציגים את עצמם כמתאימים ”לכל סוגי האירועים“, כדאי לבחון במשקפיים קצת יותר קפדניות.

מה השירות כולל?

לכל אולם יש המדיניות שלו לגבי המחיר. למשל, יש אולמות שיגבו תשלום רק עבור המקום עצמו ולכל השאר אתם תצטרכו לדאוג בין אם זו חברת הקייטרינג ובין אם העיצוב. לעומתם יש דווקא אולמות שבהם תוכלו להנות מכל השירותים תחת קורת גג אחת. גם כאן אתם צריכים לבדוק ולשאול את עצמכם מה זה אומר כל השירותים? מה זה בעצם כולל? במידה ואתם מוגבלים בתקציב, הנושא הזה הופך לרלוונטי אפילו יותר.

האם לאולם יש מפיק ?

עוד דבר סופר קריטי, בעיקר באירועים מורכבים עם לו“ז צפוף ובעייתי. תפקידו של מפיק האירועים הוא לוודא שהכל ”דופק כמו שעון“, שיש סנכרון מלא בין המטבח לבין תזמון האורחים, שהכלה והחתן למשל עולים בזמן לחופה, שהזמר שהוזמן יודע בדיוק איפה נכנס ומתי, בקיצור שכולם יודעים הכל. יש לזה חשיבות מאוד גבוהה להצלחת האירוע. במידה ולאולם אין מפיק וכל מה שאתם משלמים עליו זה המקום עצמו, שווה לחשוב על השכרת שירותיה של חברת הפקות חיצונית.

תקראו את השורות הקטנות

גם אם ממש אהבתם אולם מסוים ואתם לא יכולים לעמוד בפיתוי, כלומר אתם יודעים זהו, כאן אתם רוצים להתחתן או כאן הבת שלך חולמת לקיים את בת המצווה שלה, עדיין לפני שאתם חותמים על חוזה (עוד משהו שאסור לוותר עליו), כדאי לקרוא היטב את כל השורות, גם הקטנות וגם הגדולות. שימו לב למקדמות, לתנאי תשלום, זמנים, תנאי ביטול וכל מה שצריך לשים אליו לב כדי שלא תמצאו את עצמכם בבור.

מחפשים אולם אירועים שיהפוך את האירוע לייחודי ובלתי נשכח? ב- all EventC תוכלו להתרשם מקשת רחבה של אולמות איכותיים וברמה גבוהה בכל רחבי הארץ. אולמות בחיק הטבע כמו למשל ביער או בחוף הים, אולמות המשלבים בין גן לאולם, מועדונים לבת מצווה ובר מצווה, מקומות בוטיק לאירועים קטנים – כל סוגי המקומות תחת קורת גג אחת. נשמח ללוות אתכם בבחירת המקום המושלם ולהגשים לכם חלום. השאירו את הפרטים שלכם באתר ונשמח לחזור אליכם במהרה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות