fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תפסו פינה – איך בוחרים פינת ישיבה?

הסלון הוא חלל שנועד להתרווחות והירגעות ולכן אין זה מפתיע שהחלק החשוב ביותר בו הוא פינת הישיבה. אם אינכם יכולים לשבת בנוחות, סביר להניח שתוותרו על הישיבה בסלון ותבחרו לבלות בחדרים אחרים בבית. חבל לאבד את ההנאה מחלל מרכזי ובעל פוטנציאל כמו הסלון, לכן יש לבחור את פינת הישיבה בחוכמה. הנה מספר טיפים שיעזרו לכם לעשות את הבחירה הנכונה ביתר קלות.
תפסו פינה – איך בוחרים פינת ישיבה? | צילום: pixabay

הכל תלוי במספרים

בבחירת ספות לפינת הישיבה יש לקחת בחשבון את כמות האנשים הנוהגים לבלות את זמנם בסלון. אם יש לכם משפחה גדולה מומלץ כמובן להשקיע בספה גדולה ומרווחת ואף לרכוש שתי ספות. המלצה זו נכונה גם עבור מי שנהנה לארח בביתו בדרך קבע, כדי שלא תצטרכו להמציא פתרונות ישיבה מסורבלים בכל פעם. לעומת זאת, אם מדובר בבית שאין בו המון בני בית או שזהו בית של זוג צעיר בתחילת דרכו, ניתן בהחלט להתחיל מספה דו־מושבית שלא תתפוס מקום רב בחלל. מלבד הספות אפשר כמובן לשלב גם כורסאות, כיסאות ואפילו ספסלים כדי להרחיב את אפשרויות הישיבה בחדר.

נוחות היא המפתח

כפי שציינו עוד קודם לנוחות יש תפקיד חשוב מאוד בבחירת פינת הישיבה לסלון. חשוב לזכור כי לא כל מה שנוח לאדם אחד יהיה בהכרח נוח לאדם אחר ולכן עליכם להבין בדיוק מה נחוץ לכם. אם אתם נהנים להשתרע על הספה בסלון, העדיפו פינת ישיבה בעלת עומק ואפילו כזו המשלבת שזלונג שממש מזמין השתרעות מפנקת. אם דווקא ישיבה רגועה מול הטלוויזיה או עבור קריאת ספר או עיתון היא הפעילות המהנה עבורכם, מומלץ לבחור בספה המספקת תמיכה נוחה לגוף בזמן הישיבה.

יש מאפיין נוסף שכדאי לקחת בחשבון בעניין הנוחות וזהו גובה הספה. עבור משפחות עם ילדים קטנים אפשר לבחור בספה נמוכה יחסית שתמנע מהילדים ליפול חלילה. עבור זוגות מבוגרים עדיף לבחור דווקא ספה גבוהה יותר שתקל על הקימה ממנה מבלי להכביד על הגוף. כלל זה נכון כמובן גם עבור כורסאות וכיסאות.

עיצוב שמעשיר את החלל

כיום ניתן למצוא במחירים נפלאים פינות ישיבה בשלל סגנונות עיצובים מופלאים. פינת הישיבה יכולה להוות מוקד בחלל הסלון אם תבחרו בצבעים בולטים או הדפסים מעניינים. מצד שני, פינת הישיבה יכולה דווקא להוות בסיס נטרלי לפריטים בולטים אחרים אם תבחרו דווקא בצבעים חלקים וקלאסיים כמו: שחור, לבן, שמנת או אפור. הדבר החשוב ביותר בבחירת סגנון פינת הישיבה או לזכור שדרוש איזון בין החלקים השונים, כדי שלא ליצור עומס בעין או להיפך, תחושה של ריקנות.

אם ברצונכם להוסיף עומק וחיים לעיצוב, נסו דווקא לשלב פריטים בפינת הישיבה שאינם תואמים בהכרח זה לזה. אפשר לבחור בכורסה בעלת הדפס וספה חלקה, או לבחור שני צבעים שונים לפריטים המשתלבים יחד באלגנטיות. חפשו השראה ברשת, וראו אילו שילובי צבעים מעניינים אתכם ומתאימים לטעמכם האישי כדי לראות את החזון בעיני רוחכם ביתר ביטחון.

פריטים משלימים

פינת ישיבה אינה מסתכמת בספות וכורסאות בלבד. כדי להשלים את הפינה כמו שצריך כדאי לשלב גם שולחן קפה, שולחנות צד ואפילו הדומים. מעבר לנוחות הברורה מאליה שפריטים אלה מביאים עימם יש בכוחם גם ליצור אווירה ביתית ושלמה. כמו כן, אלמנטים אלה יכולים להביא יתרונות נוספים שאולי לא הייתם מצפים להם. ניתן למצוא שולחנות קפה, הדומים ושולחנות צד המשלבים בתוכם גם חלל אחסון שיסייע בשמירה על הסדר בחלל. כמו כן, שולחנות הצד יכולים לשמש כבסיס להוספה של גופי תאורה יפים או פריטי נוי נהדרים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות