fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שיש למטבח מבית שיש אבן קיסר

בעולם מלא אפשרויות, זאת כנראה תהיה אחת הבחירות הקלות שתעשו
הבחירה הנכונה - שיש אבן קיסר | תמונה: Freepik
הבחירה הנכונה - שיש אבן קיסר | תמונה: Freepik

מחפשים שיש למטבח מבית שיש אבן קיסר? הבחירה הראשונה שלכם מצויינת.

תנו לנו לעזור לכם לעשות את שאר הבחירות שלכם לשיש מושלם למטבח מושלמות, החל מההזמנה, עד לספק ועד להתקנה הסופית והארוחה הראשונה שתכינו על השיש!

שיש למטבח מבית שיש אבן קיסר הינו שיש איכותי במיוחד, שיתן למטבח שלכם אווירה מלכותית וקיסרית. 

תוכלו לבחור חלקים בודדים כדי ליצור מטבח המתאים בדיוק עבורכם. כדי להפוך את מטבח החלומות שלכם למציאות, אנו ממליצים לכם להתחיל לתכנן זמן רב מראש. 

התחל על ידי בדיקת הגדרות החדרים בחנות המציגות סגנונות מטבח שונים עם סוגי ששיש שונים. אתה יכול גם לקבל רעיונות ומידע מהעלונים המועילים שלנו כגון מדריך למטבח ומדריכי קנייה של שיש קיסר (ניתן להשיג בחנות ולהורדה באמצעות הקישור למטה לקטלוג שלנו). בעזרת תוכנת התכנון שלנו, מתכנן המטבחים של רבן קיסר, ראו את בחירת הפריסה או סגנון השיש כתמונת תלת מימד על המסך, לפני שתחליטו מה היא דעתכם. הגיעו אלינו לחנות והתייעצו עם מעצבי המטבחים המובילים שלנו להזמנת שיש איכותי ונאה למטבח. שיש אבן קיסר הוא השיש האיכותי ביותר המיוצר בישראל ואיכויותיו תמיד מפתיעות, בכל פעם מחדש.

רוצים להזמין שיש למטבח מבית שיש אבן קיסר?

המידע בשורה התחתונה חייב לכלול את רוחב וגובה התקרה של אזור ההתקנה, מידות החלונות / דלתות. אם לא נעים לכם לעשות את כל התכנון בעצמכם, ניתן לארגן שירות תכנון מטבח בתאום מראש. אנא קבע פגישה בחנות או בטלפון (כל הפרטים נמצאים ברובריקה של צור קשר שלנו).

אם אתה זקוק לשירות התקנת שיש במטבח, אנו נקשר אותך עם המתקין המוסמך שלנו . אנא עיינו במחלקת המטבחים משיש שלנו לקבלת פרטים ולביצוע הזמנה. אתה תהיה בקשר ישיר עם טכנאי ההתקנה כדי לארגן את לוח הזמנים של ההתקנה שלך, לדון בפרטים ולשלם עבור עבודות התקנה. 

על מנת למנוע בעיות התקנה עקב תנאים לא מבוקרים של האתר, או למנוע חריגות קשות בעלות ובזמן, מומלץ לבצע מדידה בבית לפני ההתקנה לתת את המידות המלאות. עבור שירות המדידה, צוות יבקר בביתכם ויבצע מדידות מדויקות של שטח המטבח שלכם, יבדוק את התאמת המטבח החדש שלכם, ויבדוק את מבנה הקירות ותנאי הגישה לנכס עם לוחות שיש כבדים ואיכותיים מבית שיש אבן קיסר. שיש אבן קיסר מלא במעלות חיוביות ובמחמאות שמלוות אותו כמותג השיש המצליח ביותר בישראל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות