fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שיר הספרי – מיתוג פורץ דרך

שיר הספרי היא משב רוח מרענן בעולמות הנדל"ן והמוניציפליה האפרוריים. עם חשיבה חדשנית ויצירתית 'מחוץ לקופסה', היא מקדמת פרויקטים גדולים בתחום הנדל"ן, הרשויות המקומיות והתאגידים של ישראל
אירוע פסגת הנדל"ן 2021. איציק לוי- בעלי אחים לוי קרמיקה, שיר הספרי-ממתגת הערים והנדלן ויוסי בן דוד-מנכ'ל שלמה סיקסט | צילום: יח"צ לימור כרסנטי

שיר הספרי, בת 46, אמא ל-4 ילדים (ביניהם שלישייה בוגרי סיירות ויחידות מובחרות בצה"ל) היא דתייה לאומית לא קונבנציונלית, השוברת מוסכמות מהמקובל לנשים במגזר זה, קרייריסטית המונעת מתשוקה לעשייה מתוך תחושת שליחות ציבורית ואידיאל לפיתוח הארץ ויישובה.

היא עו"ד בהכשרתה ובעלת תואר נוסף במנהל עסקים, פיתחה בעשור האחרון קונספט של מיתוג ערים ושכונות בסטייל ועוסקת מזה כ-20 שנה בתחום הנדל"ן, במהלכן היתה בין היתר שותפה במיזמים חסרי תקדים במרכז הבנייה הישראלי וכן ניהלה את מערך השיווק בקבוצת גינדי השקעות ובתוך כך השקת פרויקט גינדי TLV.

במהלך השנים הפכה עו"ד שיר הספרי לשם דבר בעולם המיתוג הנדל"ני וכן ייצבה את מעמדה כמנחה ופרזנטורית מוערכת בעלת ניסיון רב. היא מוגדרת כאחת הנשים העסוקות בישראל ולא בכדי.

חברת הבוטיק שברשותה מעניקה לכ-30 רשויות וכ-50 חברות נדל"ן שירותי אסטרטגיה, שיווק ופרסום, מציעה קידום שכונות חדשות, מרכזי תעסוקה, מסחר, תיירות ונדל"ן אל מול גורמים בעלי השפעה ויזמות, בניית אסטרטגיה לקידום ופרסום, רכישות מדיה, הפקת סרטים ופרסומות תדמיתיות, פיתוח וייזום טכנולוגיה חדשנית של אביזרי פרסום, הפקת אירועי שיווק ומכירה בתחום הנדל"ן והמוניציפליה.

חיים אביטן- יו"ר החברה להתחדשות עירונית, עו"ד שיר הספרי ממתגת ערים ונדל"ן וראש העיר הרצליה משה פדלון | צילום: יח"צ לימור כרסנטי

כמו כן היא מתמחה בערי הפריפריה ובתוך כך הנגב והגליל, לצד התמחות מגזרית (ערבי, חרדי, דתי-לאומי), קידום אישי של ראשי ערים ומתן מענה וחשיפה תקשורתית מקומית וארצית, אל מול קהל יזמים ומשקיעים ומקבלי החלטות. אל עולמות אלה היא יוצקת טאץ' של סטיילינג וחדשנות הייחודיים לה ומנפצת מיתוסים בכל הנוגע לנשים בתחום ודתיות בפרט.

"יש לנו מדינה מדהימה שלא מונגשת מספיק לקהל הרחב. כל פרויקט נדל"ן צריך להיות מועבר במדויק מבחינת המסרים שלו ולהביא לריבוי רכישות. וכל ראש עיר שואף למתג את עירו גבוה, לייצר באז תקשורתי, לעודד תיירות ותעסוקה ולקדם הגירה חיובית. כאן אני נכנסת לתמונה. המומחיות שלי היא חשיבה קריאייטיבית שיווקית פורצת דרך, מתוך ראייה מרחבית ומהחיבור של כל עיר ושכונה לפיתוח, קדמה ויזמות.

אחד הפרויקטים הגדולים שאני לוקחת בו חלק במיתוג בצפון כרגע הוא של חב' מבנה בשיתוף החברה הכלכלית חיפה- בימים אלה הונחה אבן פינה לשלב ב' בפארק המדע והטכנולוגיה.

הוא יוקם בעלות של כ-270 מיליון שקלים ויכלול שני בניינים בני 8 קומות וחניון תת קרקעי בן 3 קומות, בשטח של כ- 52 אלף מ”ר. בפארק יקלטו מאות עובדים חדשים. כמו כן התכנון כולל בניה ירוקה מתקדמת ובמסגרתה, תשתיות לגג פעיל, מטבחים, פרגולות, פינות ישיבה והכנה לגינות קהילתיות"

עו"ד שיר הספרי
יזמית שיווקית וממתגת ערים ונדל"ן
www.shir-hasfari.com
נייד: 054-6374273

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות