fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שירותי ייעוץ על ידי חברה בעלת ניסיון במנוע החיפוש של גוגל

יועץ לקידום אתרים בגוגל יוכל לעזור לכם בבחינת האתר שלכם, המתחרים שלכם, מילות המפתח שאתם מקדמים ואספקטים שונים הקשורים לקידום האתר שלכם, לזהות בעיות ולהמליץ לכם כיצד לפתור אותם. הוא לא עושה במקומכם את העבודה, אולם יוכל לסייע לכם באיתור התקלות והדברים שעשויים לפגוע בקידום במקום לייצר אותו.
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

בתחומים שאנו לא מבינים בהם אנו בדרך כלל נתייעץ עם אנשי מקצוע מאותו התחום. אם יש לנו חבר שמבין במכוניות ייתכן ונתייעץ אתו במקרה של תקלה ברכב או לפני רכישת רכב. אם יש בעיית אינסטלציה בבית סביר להניח שנתייעץ עם אינסטלטור מומחה או נזמין איש מקצוע. לפני שניקח משכנתא – ייתכן ונרצה להתייעץ עם יועץ משכנתא. הבנתם את הרעיון. זה לא בושה להתייעץ עם איש מקצוע ואף מדובר בהחלטה נכונה. ידע הוא כוח וניסיון הוא פרייסלס. יועץ לקידום אתרים בגוגל יוכל לעזור לכם בבחינת האתר שלכם, המתחרים שלכם, מילות המפתח שאתם מקדמים ואספקטים שונים הקשורים לקידום האתר שלכם, לזהות בעיות ולהמליץ לכם כיצד לפתור אותם. הוא לא עושה במקומכם את העבודה, אולם יוכל לסייע לכם באיתור התקלות והדברים שעשויים לפגוע בקידום במקום לייצר אותו. במידה והאתר לא מתקדם תוכלו להתייעץ עם איש מקצוע מוסמך כדי לקבל טיפים כיצד לקדם ומה אתם עושים לא נכון או לא מספיק.

רוצים לעשות הכול בעצמכם? התייעצו לפני ותוך כדי:

בעלי עסקים רבים אינם מבינים שאחת הטעויות הנפוצות בעסקים קטנים היא שבעל העסק מנסה לעשות הכול בעצמו בעסק ואז לא מבין מדוע קשה לו להתפתח. כך גם בנוגע לעבודת הקידום ואפילו בנוגע לקידום האורגני של האתר והתחזוקה השוטפת שלו. בין אם אתם מאותם בעלי עסקים שפשוט סומכים על עצמכם יותר מעל אחרים ובין אם אתם לא יכולים להרשות לעצמכם מבחינה תקציבית לשכור חברת קידום מקצועית – תוכלו ללמוד אודות קידום אתרים באינטרנט ולהיעזר בשירותיו של יועץ קידום אתרים כדי לסייע בחידוד העבודה שלכם על קידום האתר. כמובן שזה לא תחליף לעבודה של חברת קידום אתרים מקצועית ומנוסה, שיש לה כלים טכנולוגיים רבים (חלקם יקרים) שבהם הן משתמשות לקידום הלקוחות שלהן – אולם ללא ספק תצטרכו ייעוץ מקצועי בתהליך וזה רק יכול לתרום לכם.

טעויות נפוצות שאנשים עושים בקידום האתר שלהם בשל חוסר ניסיון בתחום:

  • הזנת תכנים מועתקים באתר – אפילו בחלקם. אסור להעלות תכנים מועתקים לאתר, גם לא משפטים מועתקים המושתלים בתכנים שאתם מעלים ואפילו ציטוטים אם תרצו להשתמש בהם צריך לעשות בצורה נכונה. מלבד העובדה שאתם תהיו חשופים לתביעות זכויות יוצרים הרי שגוגל גם תעניש אתכם.
  • יצירת קישורים בעייתיים – לאורך השנים גוגל עדכנה את מנוע החיפוש שלה לא פעם בכל הנוגע לבחינת האיכות של הקישורים, בין אם מדובר בקישורים פנימיים בתוך האתר או קישורים נכנסים אל האתר מרחבי הרשת. אדם לא מנוסה עשוי לבצע טעויות שאנשים כבר שילמו עליהם ביוקר לפני עשור.
  • לא תדעו איך לבצע אופטימיזציה, מה צריך לעשות קודם ובאיזו תדירות, מהי חוויית משתמש ואיך לשפר אותה כדי לשפר מדדים הקשורים לקידום האורגני ועוד.

טעיתם? רוצים לשקם את ההריסות? יועץ קידום אתרים יוכל לעזור לכם. במידה ואתם רוצים שחברת קידום אתרים בקריות תספק לכם את כל שירותי הקידום והפרסום שאתם צריכים במקום אחד ולחסוך את העבודה בעצמכם, את הניסוי והטעיה ולהגיע לתוצאות – צרו קשר עם חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב בע"מ.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות