fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רעיונות מקוריים ליום הולדת קיצי

יום הולדת יש רק פעם בשנה וכשהעונה הזאת נופלת בקיץ, זאת הזדמנות לנצל את העונה לתכנון יום הולדת קיצי. הכתבה תיתן רעיונות לימי הולדת של קיץ.
רעיונות מקוריים ליום הולדת קיצי | צילום: pixabay

יתרונות וחסרונות לחגיגת יום הולדת בקיץ

חגיגת יום הולדת בכל עונה מחייבת היערכות בין אם מדובר על הפעלה מתאימה לגיל ולמגדר ובין אם מדובר על מקום וכיבוד. מבחינת כיבוד ניתן לפתור זאת ללא מאמץ בהכנת עוגה והזמנת משלוחי פיצה שיכולים לחסוך הרבה זמן וטרחה. מבחינת הפעילויות יש לחשוב על הפעלות מקוריות המתאימות לעונת יום ההולדת. הפעלות בקיץ צריכות להיות שונות מהפעלות בחורף הן מבחינת המיקום והן מבחינת אופי הפעילות. בקיץ ניתן לתכנן יום הולדת בחצר הבית, בפארק הסמוך לבית, בים או בכל מקום אחר בטבע ובאוויר הפתוח. כך לא מוגבלים מבחינת כמות המוזמנים ולא צריך להיות צפופים במקום סגור. ביחד עם זאת, בקיץ יום ההולדת יכול ליפול על מזג אוויר חם מאוד ולכן מומלץ לשלב בחגיגה פעילויות עם מים, לדאוג להצללה ולמאווררים או מצננים. יש לבחור גם בעיתוי הנכון. כלומר, לחגוג בשעות אחר הצהרים המאוחרות או הערב. כל פעילות הכוללת מים תחייב השגחה של מבוגרים וגם את זה יש לקחת בחשבון.

יום הולדת עם מתנפחים

אחת מהפעילויות הנפוצות בקיץ היא יום הולדת עם מתנפחים הכוללים טיפוס, קפיצות, מעברים מאתגרים ומגלשות. ניתן לבחור במתנפחים שניתן להרטיב כמו מגלשות או בריכה מתנפחת, למקם אותם בצל ולאפשר לילדים להוציא אנרגיות ולשתות הרבה. פעילות כזו בחוץ מחייבת גנרטור על מנת שתוכלו להפעיל את המתנפחים. במידה והתקציב מאפשר ניתן לערוך את יום ההולדת בבריכה ולשלב מתנפחים במים, תותחי קצף, בלונים עם מים, רובי מים וכד' להפעלה אטרקטיבית ומלאת אנרגיה. במידה ומדובר בילדים מתחת לגיל 6 יש לדאוג להשגחה של מבוגרים ליד כל מתנפח ולסדר מופתי על מנת שלא יפצעו ויתקלו אחד בשני. בנוסף, חשוב למרוח את הילדים בקרם הגנה ולדאוג להם לכובעים ושתייה מרובה.

יש לי יום יום ים

ילדים מבקרים בים או בבריכה כמעט מדי יום בחודשי הקיץ, אך יום הולדת בים זה כבר סיפור אחר. ניתן לערוך פעילות יום הולדת בים שבו הילדים יוכלו לשחק בחול בין אם יבנו ארמונות ויחפרו ובין אם יאספו צדפים ויכינו מהם יצירה. כל פעילות שתעשו בים מחייבת השגחה צמודה ולכן מומלץ להזמין את הילדים הצעירים ביחד עם הוריהם כדי שישגיחו עליהם במים. הקפידו על מציאת חוף עם השגחת מציל, מוצל ונקי.

משחקים חברתיים ליום הולדת בקיץ

הפעלה נחמדה ליום הולדת בשעות אחר הצהרים בקיץ יכולה לשלב את המשחק חפש את המטמון. זהו משחק הכולל משימות וחידות כשהמטרה היא למצוא מטמון שהוא למעשה הפרס. מומלץ לערוך את המשחק במקום אותו תתחמו מראש. כהכנה מוקדמת תצטרכו גם לפזר את המשימות בשטח כדי שהילדים יגיעו לכל תחנה באמצעות רמזים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות