fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רוצים לנוח לנפוש ולנקות את הראש? צימרים בכנרת לנופש נפלא

צימרים בכנרת הם מקומות נהדרים לחופשה מפנקת ומרגיעה, צריך רק להזמין את הצימר הנכון מראש, לפני שייגמר המקום
צימרים בכנרת | צילום:ארנולד בר

מחכים בקוצר רוח לנופש הבא שלכם, אבל עדיין לא החלטתם היכן הוא יהיה? ובכן, הרשו לנו להמליץ לכם על צימרים בכנרת עם כל הפינוקים שתמיד רציתם. רק בצימר בכנרת אפשר להבין חופש אמיתי מהו ולהתענג על החופשה האיכותית שלכם עד הסוף. צימרים מפנקים משדרגים את האווירה מכל וכל וגורמים לכם להרגיש טוב במהלך החופשה וגם אחריה. העניין הוא שהמקומות בצימרים נחטפים מהר, כך שכדאי להזדרז ולהזמין מקום בצימר איכותי.

מדוע כדאי לצאת לחופשה בצימר?

כשרוצים לצאת לחופשה, עומדות בפניכם אפשרויות לא מעטות, אך האפשרות הטובה ביותר היא ללא ספק צימר בכנרת. רק צימרים בכנרת כוללים את הקסם הפלאי שאינו פג, ומאפשרים לכם לנפוש בשיא הסטייל:

  • פרטיות – אחד הדברים החשובים שאתם צריכים בכל חופשה הוא את הפרטיות שלכם. ופרטיות היא לא משהו שאפשר להשיג בקלות במקומות כמו בתי מלון או אכסניות, ששם אתם צריכים לחלוק את מקומכם עם נופשים נוספים. בצימר, לעומת זאת, העניינים מתנהלים אחרת ויש לכם את כל הפרטיות שבעולם. לפיכך, הצימרים מתאימים כל כך למשפחות, זוגות וכל מי שאוהב את הפרטיות שלו.
  • החלק הפנימי של הצימר | צילום: ארנולד בר
  • בריכה – האטרקציה הבולטת ביותר בצימר היא הבריכה הפרטית. כשיש לכם בריכה שהיא רק שלכם, ללא נופשים נוספים, אתם מוזמנים לעשות בה כל מה שאתם רוצים: לשחות, לשחק עם הילדים, לקרוא מגזין, לנוח על שפת הבריכה או לשכשף רגליים בתוך המים.
  • ג'קוזי – מדובר באחת האטרקציות המפנקות והמשחררות יותר. אם נכנסתם לצימר עם מחשבות על העבודה או על החיים באופן כללי ואתם רוצים לסלק את המחשבות האלה בכל מחיר, ג'קוזי מעניק לכם את המענה המלא לכך. המים החמים של הג'קוזי ידועים כמרגיעים מאד את הגוף ואת הנפש.
  • שולחנות משחק – בצימר תמצאו שולחנות משחק חווייתיים. הכול תלוי בצימר שבו אתם נופשים. חלק מהצימרים מציעים ביליארד, אחרים פינג פונק, הוקי אוויר, כדורגל ועוד. אתם מוזמנים ליהנות משולחנות המשחק המופלאים האלה המתאימים לכל המשפחה וגם לבני זוג שאוהבים לאתגר את עצמם בתחרויות וניצחונות.
  • ידידותי לבעלי חיים – מחפשים בייביסיטר לכלב? לא רוצים לקחת אותו לפנסיון? ישנם צימרים שמאפשרים להולכים על ארבע להצטרף אליכם לחופשה. כך שתוכלו לבלות בשיא הכיף עם כלב המשפחה האהוב.
  • נוף מדהים – רבים מזמינים מקום בצימר בכנרת בגלל הנוף המרהיב ועוצר הנשימה הנשקף מהגינה או מהמרפסת. כי ימת הכנרת עושה את כל ההבדל. ואין דבר טוב יותר מלצאת אל הגינה בשעות הבוקר המוקדמות עם כוס של קפה ביד, להתפעל מיופיה של הכנרת ומכל הטבע והיופי שמסביב.
  • אטרקציות בקרבת מקום – בצימר יש שפע של אטרקציות לא רק בפנים, אלא גם בחוץ. מחוץ לצימר תוכלו ליהנות מחופי הכנרת המופלאים, וגם משורה ארוכה של פעילויות אחרות כמו מסלולי הליכה עם מים, טיולי ג'יפים, טיולי רכיבה על סוסים ועוד.

ראינו את כל היתרונות שאפשר להפיק מחופשה אחת בצימר. אנשים הבוחרים לנפוש בצימר, נהנים מכל רגע ומרגישים שהחווייה שלהם היא בלתי נגמרת. כל שיש לעשות הוא להיכנס לאתר, לקבל את כל המידע על הצימר ולבחור את הצימר המיוחד שבו תרצו לבלות בחופשה הבאה שלכם.

 

 

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות