fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קניון שער הצפון: הצגות ילדים, מסיבות שוק ואירועים נוספים לכל המשפחה ללא תשלום

קניון שער הצפון מציע מגוון פעילויות לקיץ הקרוב ללא תשלום, בניהן: קרנבל משפחות, הופעות של אמנים ולהקות, סדנאות של אושיות רשת וחנויות פופ אפ של כל השמות החמים. 
הצגות תיאטרון בקניון שער הצפון | צילום: יחצ
הצגות תיאטרון בקניון שער הצפון | צילום: יחצ

השנה האחרונה הייתה מאתגרת במיוחד והעלתה סימני שאלה רבים בעניין אופי מרכזי המסחר והצורך בהתאמתם של הקניונים לעולם שאחרי. את התקופה ניצלו הנהלות הקניונים לחישוב מסלול מחדש ולעדכון גרסת הקניון הן מבחינת תמהיל עדכני אשר שם דגש על מגוון חדש ועדכני של אפשרויות והן יצירת חוויה ותוכן חדשני בהתאמה לכל המשפחה באופן שממצב את הקניון כציר מרכזי בחיי היומיום.

אחת הדוגמאות שזוכה לעניין נרחב הוא השינוי שיצר קניון שער הצפון. מה שהחל עם הזמנת קהל הקניון להופעות חיות של אדיר מילר, אשר התקיימו בתיאטרון קריית מוצקין תוך תמיכה במוסדות התרבות המקומיים, ומתיחת חוויית הקניון אל מעבר לגבולותיו, המשיך לתוכנית תרבות חודשית שלא נופלת ממוסדות תרבותיים כמו תיאטראות ומרכזי תרבות.

במהלך מאי ויוני האחרונים מידי יום שני מארח הקניון את האירוע שהפך לנקודת ציון ביומני הורים ומשפחות בצפון " Funday Monday- שני משפחתי של קניון שער הצפון". מדובר בקרנבל משפחתי מגוון המשלב מתנפחים, תחנות קעקועי נצנצים ויצירה, הצגה של סיפורי הילדים המוכרים ביותר בהמחזות תיאטרון ישראלי מושקע ועוד מגוון הפעלות.

"מידי יום שני בארבע הקניון מתמלא במשפחות שבאות במיוחד לאירוע, וכל שבוע אנחנו ראים עלייה בכמות המבקרים", מספרת מיטל מנשס מנהלת שיווק ופיתוח עסקי שיכון ובינוי מבעלי הקניון. "הדבר המשמח ביותר הוא השיח החיובי והמפרגן על האירוע ברשתות, כאשר כולם מדברים על איכות הפעילויות שמחוץ לקניון היו עולות להורים מאות שקלים".

פעילויות ופסטיבלים לילדים בקניון | צילום: יחצ
פעילויות ופסטיבלים לילדים בקניון | צילום: יחצ

הקניון שם לו מטרה להרחיב את פעילויות התרבות לא רק לילדים אלא גם למבוגרים, עם אטרקציות על בסיס שבועי. בתוך כך יצרו בשער הצפון את אירועי "קבלת השבת" במהלכם מתארחים מידי כל שישי הופעות חיות של להקות משתנות – מוזיקה יוונית, טורקית, מוזיקת בלקן ועוד, תוך שילוב שירה בציבור ואמנים מן השורה הראשונה כמו עינת שרוף, לצד דוכני אוכל, אוכל רחוב, ואף סדנאות אוכל של אושיות רשת כמו בלוגר האוכל רון יוחחנוב אשר שיתף מתכונים ייחודיים ומקוריים לפיקניק, בסדנה מושקעת שאף כללה טעימות.

מנכ"ל קניון שער הצפון, דותן שלום: "לצד האתגרים הרבים שהיא הביאה עמה השנה האחרונה גם קירבה משפחות בעל כורחן, חיזקה את ערכו של הבית, ושל הביחד. עם החזרה לשגרה בחרנו לקחת את הערך הזה ולמנף אותו לחוויות משפחתיות וזוגיות גם בימים שבשגרה, תוך חיזוק הערך המשפחתי של הקניון".

בימים אלו עומלים על הרכבת פעילות התוכן לקיץ הקרוב מתוך הנחה שאפשרויות הבילוי והנופש בחו"ל יוגבלו גם השנה ורוב המשפחות הישראליות יחפשו פעילות איכותית בגבולות הארץ "בשל מיקומו של הקניון על ציר תנועה מרכזי בחודשי הקיץ באופן מסורתי אנו עדים למבקרים מכלל אזורי הארץ בדרכם לצפון וממנו שמגיעים לבלות בקניון, ונערכים השנה עם מגוון פעילויות רחב ומגוון מן העבר", מסכמת מנשס.

קבלת שבת וסדנאות בישול | צילום: יחצ
קבלת שבת וסדנאות בישול | צילום: יחצ

קניון שער הצפון

דרך חיפה 30, קרית אתא

לאתר לחצו כאן!

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות