fbpx

קנאביס רפואי: ב"תפרחת" מציעים פתרון איכותי ומהיר למטופלים

סובלים מכאבים כרוניים? מתמודדים עם חרדה או דיכאון? מחפשים פתרון טבעי ויעיל? הכירו את "תפרחת"- בית מרקחת ייעודי לקנאביס רפואי, המבטיח שירות מקצועי ומוקפד לכל מטופל בישראל
קנאביס רפואי: ב"תפרחת" מציעים פתרון איכותי ומהיר למטופלים | צילום: משרד יח״צ לימור כרסנטי

עולם הקנאביס הרפואי נמצא בתנופת התפתחות מתמדת, כאשר יותר ויותר מחקרים מוכיחים את יעילותו בטיפול במגוון רחב של מחלות ותסמינים. עם זאת, עדיין קיימים קשיים רבים עבור מטופלים רבים, מבחינת גישה לקנאביס איכותי וזמין.

בית מרקחת "תפרחת" שם לעצמו למטרה לספק פתרון מהיר ויעיל למטופלי קנאביס רפואי בישראל. המקום מציע מגוון רחב של זני קנאביס רפואי, כולם נבדקים על ידי מעבדות מוסמכות, על מנת להבטיח את איכותם ובטיחותם, תוך הקפדה על תנאי אחסון ואספקה נאותים, הצוות בבית המרקחת מורכב מרוקחים מוסמכים ומנוסים, בעלי ידע נרחב בתחום הקנאביס הרפואי ושימושיו השונים, אשר יוכלו לייעץ בבחירת הזן המתאים ביותר לצרכים האישיים שלכם, תוך התחשבות במצבכם הרפואי, בתופעות הלוואי שאתם חווים ובאופן הצריכה המועדף עליכם.

קנאביס רפואי: ב"תפרחת" מציעים פתרון איכותי ומהיר למטופלים | צילום: משרד יח״צ לימור כרסנטי

בית מרקחת תפרחת מחזיק באופן קבוע מלאי זמין של בין 400 ל-450 זני קנאביס שונים,

כך שבין אם אתם מחפשים זן בעל השפעה מרגיעה, זן בעל השפעה מעוררת או זן המסייע לטיפול בכאבים- שירות הלקוחות ימצא עבורכם את הפתרון המושלם.

בנוסף קיים שירות מקוון אונליין וכן משלוחים מהירים לכל רחבי הארץ.

מחמוד ואדי, מנהל ורוקח מוסמך: "המוטו שלנו הוא "הלקוח לפני הכל" וההבטחה שלנו היא לספק תפרחת קנאביס רפואית טרייה ואיכותית ומוצרים נלווים ייחודיים במחירים נוחים וכן להעניק רצף טיפולי ותמיכה מתמשכת לצרכנים המטופלים"

בית מרקחת תפרחת

שדרות ירושלים 29 קרית ים

חנייה חופשית חינם

כניסה מונגשת

מיקום סמוך לתחבורה ציבורית

לפרטים באתר: https://tifrahat.co.il/

טל' ‎072-3717444

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות