fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קמפיין חדש לכללית: "גם בזכות – הרוב בוחרים כללית"

תושבי הקריות ראו בימים האחרונים על לוחות המודעות ברחובות ובשלטי החוצות בערים את הקמפיין החדש של כללית מחוז חיפה וגליל מערבי בהובלת עובדי המרפאות והמכונים עם הסלוגן "גם בזכות – הרוב בוחרים כללית!".
אנשי צוות ממרפאות קריות ומרכז רפואי זבולון | צילום: דוברות כללית
אנשי צוות ממרפאות קריות ומרכז רפואי זבולון | צילום: דוברות כללית

בעולם הבריאות, נראה שכבר ראינו הכל: משחקי מילים משעשעים, עיצובים מרהיבי עין רק שהפעם, כללית מחוז חיפה וגליל מערבי מרעננת את הזירה התחרותית ומציבה במרכז את העובדים שנותנים שירות במרפאות ובמכונים.

"לא בכל יום ארגון בריאות מוביל מחליט להציג את השירות הרפואי שלו באמצעות העובדים החרוצים והמסורים שלו. בקמפיין הנוכחי סיפרנו את הסוד הגלוי לכולם, לא הלכנו על גימיקים, כללית היא הקופה הכי גדולה באזור חיפה והקריות. המטופלים שלנו מכירים את הצוותים האהובים ומעריכים את עבודתם" מסביר אסף צמח, מנהל השיווק והשירות של כללית מחוז חיפה וגליל מערבי.

במודעות היצירתיות של כללית, ניתן לראות את אנשי הצוות ונותני השירות, כאשר לצידם מוצגים פרטי המרפאה והשירות הרפואי.

"כללית ממשיכה להוביל בשירות רפואי מתקדם ואיכותי. תפיסת השירות שלנו היא לשפר, להנגיש ולהתאים את השירות לטובת ציבור המטופלים שלנו. השירות האנושי והיחס האישי של עובדינו משלב חיוך עם מקצועיות ומומחיות" סיכם רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי.

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות