fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבלן, יזם או מתווך נדל"ן? מצאנו את חבילת הפרסום המשתלמת עבורך!

לראשונה בצפון; פרסום דיגיטלי תוך שילוב של קראייטיב מנצח - כתבה שיווקית על בית העסק, על הפרויקט או עליך - באתר ובאפליקציה, פרסום ממומן בפייסבוק, פרסום באינסטגרם, קבלת 'לידים' איכותיים, מעורבות ותפוצה. לכל הפרטים.
נדל"ן | צילום: freepic

זה כבר ידוע, חלק בלתי נפרד מהצלחה של עסק נמדדת בנוכחות שלו בעולם הדיגיטלי. רשתות חברתיות, או פרסום באתר חדשותי כזה או אחר הפכו למוקדי הפרסום העיקריים ובמיוחד עכשיו, לנוכח התקופה האחרונה, אין בעל עסק שיכול להימנע משימוש באמצעים אלו.

יחד עם זאת, רבים מבעלי העסקים אינם יודעים איך העולם הדיגיטלי עובד ולכן הם לא משווקים את עצמם בצורה אפקטיבית שתניב להם קהל לקוחות ותמורה לעסק.

ללקוחות שלנו מגיע הטוב ביותר

אנשי הדיגיטל שלנו צברו ניסיון רב בתחום ומכירים את השטח המקומי הכי טוב שאפשר! ויצרנו לכם חבילות פרסום דיגיטליות המותאמות לצרכי הלקוח ולרוח התקופה.

כגוף תקשורתי רחב מנתניה ועד נהריה ובעל מוניטין רב, אנו מחויבים לדאוג ללקוחותינו וללקוחות חדשים כאשר המטרה היא לתת לכם את הפלטפורמה הטובה ביותר לפרסום העסק שלכם.

אז מה אנחנו מציעים?

-כתבה שיווקית

-פרסום ממומן לכתבה ברשתות החברתיות שלנו

-איסוף לידים ושליחתם ללקוח

-באנרים בעמוד הראשי בראש הדף למשך זמן הקמפיין

-מעברונים בסלולר למשך זמן הקמפיין

-פופ-אפ בתוך הכתבה השיווקית (במידת הצורך)

-העלאת נכסים למדור הנכסים של הצפון

>> זירת הנדל"ן החדשה שלכם – לחצו כאן <<

הנכסים הדיגיטליים שלנו עומדים לרשותכם

היתרון הגדול של פרסום מסוג זה הוא היכולת שלנו להשתמש בכל נכסינו הדיגיטליים לטובת הלקוח המפרסם.

באמצעות אנשי מחלקת הדיגיטל, בעל העסק מקבל את השירות המקצועי ביותר החל מכתבה שיווקית על העסק באתר ופרסומה בדף הפייסבוק והאינסטגרם ובאפליקציה שלנו, החושפת את המוצר או השירות לאלפי אנשים חדשים בכל חודש ועד קמפיינים ממומנים שיביאו לעסק שלכם לקוחות חדשים.

בעלי עסקים רבים מחפשים כעת להשקיע מעט ולקבל בתמורה הרבה. נצלו את ההזדמנות לחשוף את העסק שלכם לקהל רחב יותר, לייצר לכם קהל לקוחות חדש ולקחת חלק בעולם הפרסום החדש שלנו.

 


רוצים להצטרף למדור העסקים בעיר ולהוביל בעיר שלכם? >> לחצו כאן <<

אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות