fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבוצת הנמל – Its all about style

קבוצת הנמל חוגגת כפליים: 3 שנים להיווסדו של סניף North המשתרע כיום ל-1500 מטרים של סטייל כובש לבית ובנוסף משיקה הרשת בימים אלה את קו מוצרי האקססוריז הייחודי Light & Living. כי אירופה זה לגמרי כאן!
קבוצת הנמל קרית אתא | צילום: אלעד גונן

קבוצת הנמל מתחדשת: הסניף הצפוני של הרשת מציין 3 שנים להיווסדו. בימים אלה אולם התצוגה המרשים של הנמל North עבר מתיחת פנים בעיצובו של האדריכל האיטלקי המפורסם מיקלה סימאונה, האולם המשתרע ל-1500 מטר מכיל את מבחר המותגים הידועים של ריהוט המיובא מאירופה.

בימים אלה נכנסה אף קולקציה חדשה הנותנת דגש על עיצוב מינימליסטי בקווים בהירים בטרנדים ובדי איכות מבית המותג RENBY הום קוטור, וההיילייט- השקת ליין מוצרי האקססוריז של הרשת- Light & Living.

קבוצת הנמל קרית אתא | צילום: אלעד גונן

קבוצת הנמל מתמחה במגוון פריטים וריהוט לעיצוב הבית, כגון: מערכות ישיבה, סלונים, כורסאות, קומודות, פינות אוכל, מיטות, מזרני מותגים ואקססוריז לבית. היצע המוצרים באספקה מיידית cash&carry.

בין לקוחות הרשת נמנים מיטב הסלבס בארצינו, כגון: בר רפאלי, אגם רודברג, שירי מימון, רוסלנה רודינה, אסי עזר וכן עדי הימלבלוי ושלום מיכאלשווילי אשר גם שותפים בקבוצה.

מלבד סניף הנמל North קיימים עוד 2 סניפים לקבוצה- הנמל Showroom המשתרע ל-1500 מטרים והנמל Concept  אשר משתרע ל-500 מטרים של ריהוט ואקססוריז. בקרוב יפתח סניף נוסף לקבוצה במתחם Design City מישור אדומים.

בעלי הרשת, שימי שרגא: "15 שנות ותק ושמירה על סטנדרטים גבוהים של איכות ומקצועיות מיצבו את קבוצת הנמל כמובילה בארץ בתחוםHome styling  והלבשת הבית, וקיים לה קהל לקוחות המגיע מכל רחבי הארץ לרכוש מהמותגים האירופאיים הייחודיים"

לרגל מלאת 3 שנים לסניף North תתקיים חגיגת סיילים של 20 אחוזי הנחה על כלל הריהוט והאקססוריז בכל חודש אוגוסט.

קבוצת הנמל קרית אתא | צילום: אלעד גונן

קבוצת הנמל סניף North – מחלקות הריהוט והשינה

כתובת: דרך חיפה 30, קרית-אתא, מול שער הצפון

שעות פעילות: א-ה שעות 9:00-21:00,

שישי- 9:00-15:00, שבת 20:30-23:00
אינסטגרם – לחצו כאן

אתר – לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות