fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דירות פרימיום במחירי פריסל בקרית חיים

תהליך של קניית או מכירת נכס עלול להיות רווי אתגרים וכדי להפיק מהתהליך את הטוב ביותר כדאי שתכירו את הדבר הבא בעולם הנדל"ן בקריות

בימים אלה חברת פריים לוקיישן מקרית מוצקין, משווקת את כלל הפרויקטים של היזם קימל ובין היתר פרויקט אלכסנדר זייד 81, קרית חיים מזרחית – "מול השמורה". בניין בוטיק, בן 10 דירות בלבד, ברמת גימור פרימיום, נמצא במיקום שקט מול השמורה וקרוב לרחובות הפנאי והחינוך של האזור. הדירות בבניין גדולות ומפוארות בעלות מפרט טכני עשיר מאוד, בשיטת "הכל כלול". ישנן דירות של חמישה חדרים מרווחות עם מרפסות גדולות במיוחד ודירות שלושה חדרים ייחודיות עם מרפסת גדולה. חברת פריים לוקיישן אינה גובה דמי תיווך על הפרויקט ומזמינה אתכם להתרשם מאחד הפרויקטים היפיפיים בקריות.

משרדי פריים לוקיישן בקרית מוצקין
משרדי פריים לוקיישן בקרית מוצקין

הזדמנות של פעם בחיים

כעת החברה מציעה את דירות הפרימיום בפרויקט אלכסנדר זייד 81 במחירי פריסל במיוחד בשבילכם. פריים לוקיישן תלווה אתכם לאורך כל הדרך ברכישת הדירה החדשה שלכם ותעניק לכם את העסקה הטובה ביותר. אל תפספסו את ההזדמנות ליהנות מדירות 3,5 חדרים במפרט עשיר -ובמחיר חד פעמי.

פרויקט אלכסנדר זייד בקרית חיים
פרויקט אלכסנדר זייד בקרית חיים

לקבלת מחיר פריסל ללא עמלת תיווך השאירו פרטים

פריים לוקיישן בקרית מוצקין
פריים לוקיישן בקרית מוצקין

פריים לוקיישין הינה חברת שיווק ותיווך נדל"ן אשר ממוקמת בשדרות גושן 34, קרית מוצקין. עם ניסיון מקצועי ועשיר של עשור בתחום הנדל"ן, מוטי יעקב לב ונאור כהן, הקימו את חברת פריים לוקשיין מתוך רצון אמיתי לתת ללקוחותיהם מענה מהיר, אמינות, מקצועיות וליווי אישי לאורך כל התהליך של קנייה/מכירה או השכרת נכס.

נאור מחברת פריים לוקיישן
נאור מחברת פריים לוקיישן

הכל תחת קורת גג אחת

חברת פריים לוקיישן מרכזת את כל תחום הנדל"ן תחת קורת גג אחת.
החברה מתמחה בשיווק ותיווך נדל"ן למגורים מיד 2, דירות חדשות, פרויקטים, תמ"א 38, ניהול נכסים, נדל"ן להשכרה, התחדשות עירונית, יזמות ונדל"ן מסחרי.
בעקבות הניסיון הרב בתחום הנדל"ן, חברת פריים לוקיישן מודעת לצרכי הלקוחות ולאמצעים הדרושים לביצוע עסקה מוצלחת ולכן מעניקה להם את המענה המקיף ביותר בתחום. החברה, מחזיקה מערכות מידע, טכנולוגיה ושיטות עבודה מתקדמות ביותר וכן מאגר לקוחות ונכסים רב, הכל לטובת הצרכן.
סוכני החברה ומנהליה דואגים ללוות באופן אישי ובמסירות את לקוחותיהם לכל אורך התהליך ולהעניק להם מעטפת מלאה של אנשי מקצוע מובילים בתחום הנדל"ן, שמאים, בנקאים, יועצי משכנתאות ועורכי דין, יחס אישי ומקצועי והכל בכדי לספק לקהל הלקוחות חווית קנייה או מכירה בהתאם לציפיותיהם.

מוטי מחברת פריים לוקיישן
מוטי מחברת פריים לוקיישן

 

מוכרים או קונים נכס?
לייעוץ ללא עלות חייגו:
 04-8161618

לקבלת מחיר פריסל ללא עמלת תיווך השאירו פרטים

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות