fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עצות לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין

להלן כמה טיפים ועצות בסיסיות וחשובות, שמומלץ ביותר לקחת לתשומת הלב בטרם רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל
רכישת ביטוח נסיעות אונליין | pixbay

בשיתוף שוק הביטוח

בין שלל הסידורים שחשוב להספיק לעשות לפני טיסה לחו"ל, אחד החשובים ביותר הוא רכישת ביטוח נסיעות.

ההמלצה הגורפת היא תמיד לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל לפני טיסה מהארץ עבור כל אחד מהאנשים הטסים ועבור כל אחד מימי השהייה בחו"ל.

גם תאונה ופציעה קלה יחסית שתגרור טיפול רפואי מינימאלי, עלולה להסתיים בחשבון רפואי של אלפי דולרים וחבל להרוס את הנסיעה לחו"ל, כשאפשר לבטח עצמכם כנגד מקרים כאלו בעלויות מזעריות יחסית.

להלן כמה טיפים ועצות בסיסיות וחשובות שמומלץ ביותר לקחת לתשומת הלב בטרם רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל:

השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל – אחת הפעולות הראשונות שכדאי לעשות כאשר מתחילים לחפש אחר ביטוח נסיעות לחו"ל הוא לערוך השוואת ביטוח.

כמו בכל מוצר או שירות אחר שאנחנו קונים, תמיד עדיף לדעת מהן האלטרנטיבות העומדות בפנינו עבור אותו מוצר ובאילו מחירים ניתן להשיג אותו.

ביטוח נסיעות אינו שונה במובן זה – חיפוש מהיר בגוגל של השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל, יעלה מיד אפשרויות רבות ושונות, ביניהן תוכלו למצוא את הפוליסה המשתלמת ביותר מבחינתכם מתוך 8 חברות מובילות.

חשוב מאוד לשים לב כאשר עורכים את החיפוש לפרטים הספציפיים של הפוליסה – מה היא כוללת, עבור אילו מקרים היא מכסה ואילו לא, מה גובה הכיסוי המקסימאלי, תנאים להפעלת הביטוח במקרה הצורך וכיוצ"ב.

לא להתפתות בהכרח לרכוש את ביטוח הנסיעות הזול ביותר שמציעים לכם, אלא לבדוק קודם מה בדיוק הוא כולל בהשוואה לאחרים.

כיסוי לקורונה – כיום אי אפשר לדבר על ביטוח נסיעות לחו"ל בלי להתייחס ספציפית לקורונה. מאחר ולכל מדינה מדיניות שונה בנוגע לקורונה וגם זה משתנה בערך משבוע לשבוע, חשוב לברר בדיוק מה המדיניות העדכנית במדינה אליה אתם טסים כמה ימים לפני הטיסה.

בעוד מדינות מסוימות מחייבות את הנכנסים אליהם להציג אישור ביטוח הכולל כיסוי גם עבור covid-19, מדינות אחרות לא בהכרח יחייבו זאת, אך בכל זאת עדיף תמיד להיות מכוסים.

ביטוח נסיעות הכולל גם כיסוי עבור קורונה עשוי לפצות אתכם גם במקרה ונדבקתם בקורונה והייתם צריכים לבטל את הטיסה, או במקרה ונכנסתם לבידוד בארץ או בחו"ל ותצטרכו להאריך את השהות עד שתקבלו תשובות שליליות, חברת הביטוח תשלם עבור השהייה הנוספת ועבור השינוי של הכרטיס טיסה.

חשוב לברר את הפרטים האלו מבעוד מועד, על מנת להבין בדיוק עבור מה אתם מכוסים בכל הנוגע לקורונה ועבור מה לא.

כיסויים נוספים – ביטוח נסיעות לחו"ל אינו מכסה אך ורק עלויות של טיפולים רפואיים במידת הצורך, אלא יכול לכלול גם כיסויים נוספים שעשויים להיות רלבנטיים עבורכם.

למשל – פוליסות מסוימות כוללות פיצוי עבור מקרה בו הכבודה שלכם מתעכבת בכמה ימים בהגעה ליעד בחו"ל, או הולכת לאיבוד בכלל (מקרה לא נדיר למרבה הצער, שיכול להיות מאוד לא נעים…).

בנוסף, ביטוחים מסוימים מציעים כיום גם פיצוי כספי עבור גניבת הטלפון, או נזקים שעשיתם לרכב שכור.

חלק מהכיסויים הנוספים הללו עשויים להתגלות כמשתלמים ביותר, במיוחד ביחס לעלותם אשר לרוב אינה גבוהה במיוחד.

היכנסו למידע נוסף על ביטוח נסיעות לחו"ל באתר שוק הביטוח המציע השוואת מחירי ביטוח https://shukabit.co.il/.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות