fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עלייה בביקוש לבתים בהרחבה בקיבוץ יחיעם

מעל 100 משפחות צעירות מכל רחבי הארץ כבר עברו לגור בקיבוץ יחיעם. בדיוק בימים אלו חברת 'תקומה' ממשיכה בתנופת הקליטה ומשווקת את שלב ד' בפרויקט שבמסגרתו נפתח תהליך הרשמה ל- 26 משפחות חדשות. לכל הפרטים
הרחבה בקיבוץ יחיעם | צילום: אופיר שטמרמן - תקומה

בחברת "תקומה", שבונה ומנהלת את שלב ד' בקיבוץ יחיעם שבגליל המערבי, מזהים בתקופה האחרונה ביקושים רבים בקרב זוגות צעירים מכל רחבי הארץ.

אופיר שטמרמן, מנכ"ל חברת "תקומה", מציין כי מזה מספר חודשים אנו עדים לעלייה חדה בביקושים ומשבר הקורונה אף חיזק את המגמה ואת ההתעניינות ברכישת בית צמוד קרקע במסגרת שלב ד' בשכונה, המשווק בימים אלו.

שטמרמן מוסיף ומציין כי ניכרת גם עלייה באיכות הפניות. " אנשים הרבה יותר בשלים למעבר, מבינים את התועלת בניהול חיי משפחה בקהילה תומכת כפי שזה מתנהל בקיבוץ יחיעם.

מחברת " תקומה" נמסר כי סיבה נוספת להתעניינות הגוברת היא ככל הנראה על רקע עלייה  צפויה במחיר הקרקעות וירידה בהתחלות הבנייה.  גורמים בענף הנדל"ן צופים עלייה  במהלך השנה הקרובה במחירים בסדר גודל של 5 עד 10 אחוזים, כך שלצד השדרוג באיכות החיים בהחלט מדובר גם בהשקעה נדל"נית נבונה".

עוד מציינים בחברה כי הגורם המרכזי להצלחת ארבעת השכונות ביחיעם הוא שיתוף הפעולה בין תקומה, קיבוץ יחיעם ומועצה אזורית מטה אשר.

הקליטה בקיבוץ יחיעם החלה למעשה כבר בשנת 2010. עד כה שווקו שלושה שלבים  שבמסגרתם נקלטו מעל 100 משפחות צעירות. מסתבר שהקיבוץ הפך להיות מוקד עלייה לרגל של משפחות צעירות, שכן הוא מונה כיום כ-650 איש, מתוכם כ-200 ילדים.

עלייה בביקוש לבתים בהרחבה בקיבוץ יחיעם | צילום: אופיר שטמרמן – תקומה

בימים אלו משווק שלב ד' בפרויקט שבמסגרתו קולט הקיבוץ 26 משפחות בשני מתחמים, ד1', ד2'

על פי שטמרמן העבודות בשטח בעיצומן ובימים אלה עובדת "תקומה" על תשתיות השכונה לאחר שהושלמו עבודות פיתוח המגרשים.בחודשים האחרונים נחתמו עסקאות לשירותי בניה ל 11 בתים צמודי קרקע בעלויות הנעות בין 2.2-2.6 מיליון שקלים בנוסף, מהנהלת החברה נמסר כי למעלה מ-500 פניות התקבלו לאחרונה ומספר משפחות כבר החלו בתהליך ההרשמה.

שלוש משפחות ראשונות ממתינות לתחילת בניה שממתינה להיתרי הבניה. כמו כן קיימת הערכה כי כעת  תחול התקדמות עם משפחות נוספות שכבר פנו והתעניינו במעבר לקיבוץ .

"קיבוץ יחיעם ממוקם קרוב מאוד לעורקי תחבורה ראשיים וכמובן לרכבת, מה שמאפשר ניידות גבוהה גם למי שעובד בחיפה או במרכז. בעתיד הלא רחוק גם ייפתח מקטע נוסף של כביש 6 בצומת כברי הסמוך, ויחבר אותו לכביש המהיר המרכזי במדינה. אין ספק שמיקומו של הקיבוץ מספק לתושבים יתרון אסטרטגי ברור" אומר שטמרמן ומוסיף "הקרבה לכביש 6 תסייע בניידות לעבודה וללא ספק תעלה את ערך הבית נוסף על כך שיחיעם מהווה סביבה מושלמת לגדל ילדים במרחב הכפרי הקיבוץ מוכר גם כיישוב באזור עדיפות לאומית, ומתוקף כך נהנה מהקלות מס".

לפרטים נוספים התקשרו עוד היום: 054-2638151

למעבר לאתר >> לחצו כאן <<

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות