fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עורך הדין שכולם חייבים להכיר

עו"ד יוסף שאבי עוסק במגוון תחומים אך מתמחה בדבר אחד - השגת המטרות של הלקוחות שלו!
עו"ד יוסף שאבי
עו"ד יוסף שאבי

משרד עו"ד יוסף שאבי הינו משרד עו"ד בוטיקי אשר מעניק ללקוחות שלו יחס אישי, ליווי וייעוץ החל מרגע המפגש הראשוני וכמובן התעמקות חסרת פשרות במקרה שמובילה להצלחות רבות בכל תחומי העניין בהם המשרד עוסק. אנחנו מזמינים אותך לקרוא על המקרים המורכבים שעו"ד יוסף שאבי לקח על עצמו ופתר אותם בצורה שעלתה על כל הציפיות!

דיני משפחה – פיצויים כנגד כל הסיכויים

בעל בחר להתגרש מאשתו מזה 28 שנים, בזמן שהיא נאבקת במחלת הסרטן, ולנשל אותה מכל מה שמגיע לה על פי חוק. עו"ד יוסף שאבי שמע את טענותיה של האישה ויצא איתה להילחם על מה שמגיע לה. לאחר מאבק משפטי מורכב, עו"ד יוסף שאבי הצליח לנצח את התיק והוכיח לבית המשפט שלאישה מגיעים 50% מכלל הרכוש המשותף שנאמד בדירה ותכולתה, רכב המשפחה, נכסי הקריירה השונים והפנסיה.

נזיקין – עו"ד יוסף שאבי נגד חברת הביטוח

אישה שהלכה לתומה ברחוב, התכוונה להכנס לחנות כלשהי ונכנסה עם הראש חזיתית בתוך ויטרינה שקופה ללא סימון כלשהו. האישה נחבלה בפניה ובנוסף אובחנה אצלה המטומה בעין ימין. לאחר שחברת הביטוח ניסתה להתנער מהסיפור, עו"ד יוסף שאבי הוכיח, ללא חוות דעת מקצועית ובדיון אחד בלבד שהאישה זכאית לפיצויים ולכן בית המשפט הורה לחברת הביטוח לזכותה אותה ב-20,000 ₪!

לפגישת ייעוץ בחינם עם עו"ד יוסף שאבי השאירו פרטים

הוצאה לפועל – 15 שנים של מרורים

לאחר 15 שנים של הבטחות שווא על ידי עורכי דין שונים, עו"ד יוסף שאבי הצליח לבטל תיק הוצאה לפועל כנגד נפגע פעולת איבה אשר סבל מאטימות המערכת שעיקלה את רישיונו, חשבונות הבנקים והביטוחיים שלו, אחרי 4 שבועות בלבד!

אם יש לך תיק במסגרת התחומים הבאים:

  • דיני משפחה
  • דיני עבודה
  • הוצאה לפועל
  • תביעות נזיקין
  • תאונות דרכים
  • תביעות להכרה בנכות מול המוסד לביטוח לאומי
  • תביעות בגין רשלנות רפואית
  • חוזים

נשמח לעזור גם לך כדי לקבל את מה שמגיע לך במהירות, ביעילות ועם יחס אישי בלתי מתפשר!

לפגישת ייעוץ בחינם עם עו"ד יוסף שאבי השאירו פרטים

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות