fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נירוונה פרש קיטשן – סמל בילוי חיפאי

מבריזת הבוקר ועד לשקיעה המדהימה ואל תוך הלילה- מסעדת החוף נירוונה הפכה לסמל תרבות בסצנת הבילוי החיפאית ומבטיחה לאורחיה חווית בילוי ייחודית לאורך כל שעות היום, אל מול הגלים
נירוונה פרש קיטשן | צילום: יח"צ לימור כרסנטי

אחד הסמלים הקולינריים של חיפה היא מסעדת "נירוונה" אשר ממוקמת על קו החוף בטיילת זמיר, בשונה משאר המסעדות היא היחידה שממוקמת ממש בצד המערבי של הטיילת על קו החוף עצמו.

בניגוד לתפיסה לא מדובר בבית קפה כי אם במסעדת חוף איכותית אשר מספקת חוויית אירוח ובילוי ולכל אורך שעות היום תמצאו בה סועדים, החל מבני נוער וצעירים ועד לתושבי העיר המבוגרים של חיפה.

נירוונה פרש קיטשן | צילום: יח"צ לימור כרסנטי

לאורך השנים מסעדת נירוונה מהווה את אחד ממוקדי המשיכה העיקריים של המגיעים לטיילת, בכל תקופות השנה, בשעה שהיא מאפשרת לסועדים ליהנות מהאווירה הייחודית לאורך כל שעות היום, מבריזת הבוקר ועד לשקיעה המדהימה ואל תוך הלילה.

לפני 5 שנים המסעדה החלה בשיתוף פעולה עם רשת הפרש קיטשן הארצית ומאז הפכה למוסד קולינרי של ממש, המציע תפריט עשיר ומפתיע של אוכל איכותי ממוצרים טריים ומוקפדים. מארוחות הבוקר ומנות פתיחה מפנקות, ועד מנות מהמטבח האיטלקי והים תיכוני.

לצד אווירה ורוח ים משכרת אלה הופכים את נירוונה פרש קיטשן לשם דבר בחיפה ובאזור הצפון, כזה שמושך סועדים אשר שבים ונהנים מן המנות המיוחדות.

השף אילן ברמלי אמון על התפריט ואחראי על שמירת הסטנדרטים הגבוהים של המסעדה, בהספקת מנות חדשניות ומפתיעות, המבוססות על מוצרי הגלם המוקפדים והטריים ביותר.

נירוונה פרש קיטשן | צילום: יח"צ לימור כרסנטי

על היח"צ אמון משרדה של לימור כרסנטי

נירוונה פרש קיטשן

חוף דדו, דוד אלעזר 2, חיפה

טלפון: 04-850-1444

שעות פעילות: א'-ש' 8:00-אחרון הלקוחות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות