fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתי בפעם האחרונה ישנת טוב?

מזרן איכותי הוא לא פינוק, אלא צורך. איכות המזרן תקבע את איכות השינה שלך וכידוע הגוף שלנו חייב שינה טובה כדי להחלים טוב יותר, להתמודד טוב יותר עם מחלות ולמנוע אותן. זו הסיבה שחברת וידר מציעה לך מזרני פרימיום אשר מפותחים באמצעות הטכנולוגיות הכי חדשניות כדי לעזור לך לישון טוב כמו שלא ישנת מעולם

איך לבחור מזרן איכותי?

על פניו כל המזרנים נראים אותו הדבר אבל בפועל כל מזרן הוא עולם ומלואו שיש להבין כדי לדעת להתאים לעצמך את המזרן שיעניק לך את השינה הטובה ביותר. שאלנו את מומחי השינה שלנו איך לבחור מזרן איכותי ואלו הטיפים שהם סיפרו לנו:

תמיכה בעמוד השדרה
כדי למנוע כאבי גב וצוואר, מומלץ לרכוש מזרן שתומך בעמוד השדרה ולא שוקע בעת השינה.
נוחות
אין נוסחה אחת לנוחות ולכן אנחנו ממליצים לך לשכב על המזרן ולהבין איזו דרגת קשיחות עדיפה לך ומספקת לך תמיכה כמו שצריך. אגב, כדאי לך לבקש לנסות את המזרן בשינה אמיתית בבית כדי להבין סופית האם המזרן מתאים לך.
מערכות אוורור במזרן
הגוף שלנו מאבד כ-0.5 ליטר נוזלים בכל לילה וכשמוסיפים את האקלים הישראלי החם אף יותר ולכן כדאי לוודא שהמזרן מאובזר במערכת אוורור שתמנע הצטברות לחות במזרן שעלולה לקצר את חייו ולפגוע בשינה שלך.
עמידות לאורך שנים
עם הזמן המזרן מאבד מהיכולת שלו להעניק לך את אותה הנוחות שהייתה בעת הרכישה שלו ולכן אנחנו ממליצים לך לרכוש מזרן איכותי מחומרים איכותיים ועמידים שיספקו לך תמיכה ושינה טובה לאורך זמן רב.

מזרני וידר מחכים לך במחירי חנות מפעל מיוחדים שלא ניתן להשיג במקום אחר! השאירו פרטים וקבלו 30% הנחה לרכישה

כל הסיבות לבחור מזרן של וידר

חברת וידר פועלת בתחום משנת 1949 וצברה ניסיון רב בעולם המזרנים מה שמאפשר לך ליהנות ממזרנים איכותיים במחירים אטרקטיביים במיוחד.
רוב שלבי הייצור של המזרנים מתקיימים במפעל וידר כך שיכולות הבקרה והשליטה שלנו הן מהגבוהות בשוק, מה שמאפשר לנו להבטיח לך שהמזרן שלך יהיה בדיוק המזרן שחלמת עליו.

מזרני וידר מחכים לך במחירי חנות מפעל מיוחדים שלא ניתן להשיג במקום אחר! השאירו פרטים וקבלו 30% הנחה לרכישה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות