fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה צריך לדעת לפני שרוכשים רכב 0 קילומטר

כאשר אנחנו בוחרים לרכוש רכב 0 קילומטר, אנחנו נרגשים מהריח החדש של הניילונים ומעצם העובדה שלא נעשה ברכב הזה מעולם שימוש קודם. אין ספק שלרכישת רכב 0 קילומטר יש יתרונות רבים, אך לצד היתרונות הבולטים חשוב שתכירו מה עליכם לבדוק ולדעת לפני ביצוע העסקה המרגשת והחשובה הזאת
מה צריך לדעת לפני שרוכשים רכב 0 קילומטר | צילום: pexels

רכישת רכב חדש

כל רכב שעולה על הכביש, בין רכב חדש או רכב יש שנייה, צובר ירידת ערך ובלאי בנוסף לצרכים אישיים שלנו המשתנים מעת לעת, הצורך להחליף את הרכב, בין רכב חדש ובין רכב ישן, הוא הגיוני ונצרך.

רכישת רכב חדש בכלל ורכב 0 קילומטר בפרט, הינה עסקה משמעותית ומשמחת, הגוררת ברובה בדיקות מעמיקות, השוואות ונסיעות שונות לראות את הרכב החדש שאנחנו מתכוונים לקנות. כאשר מדובר ברכישת רכב 0 קילומטר, הנטייה הראשונה היא לחשוב על כך שעסקה זו נקייה מבעיות. אמנם יתרונותיה של עסקה זו רבים, אך עדיין ישנם כמה פרטים שכדאי שתדעו.

היתרונות הקיימים ברכישת רכב 0 קילומטר

רכב 0 קילומטר ניתן לקנות מסוכנויות רכב או חברות ליסינג שונות. המושג רכב 0 קילומטר הוא למעשה ביטוי ואופן שיווקי של מכירת רכבים חדשים שנקנו מהיבואן ונמכרים במחיר משתלם. היתרון הבולט והעיקרי ברכישת רכב זה הוא העובדה שמעולם לא השתמשו בו לפני כן, הוא מגיע ישירות מהניילון וללא שום פגמים.

הוזלה באמצעות 'יד' נוספת

עיקר השיטה להוזלת המחיר של רכב 0 קילומטר מחברות הליסינג הוא הוספת 'יד' נוספת ברישיון הרכב. היד הראשונה של הרכב היא חברת הליסינג, והרוכש יהיה למעשה היד השנייה הרשומה ברישיון הרכב. אמנם חברת הליסינג כלל לא השתמשה ברכב, והוא אכן 0 ק"מ, ולכן לרישום היד ברישיון הרכב יש בעיקר משמעות על הנייר בלבד.

בדיקת תאריך עליית הרכב לכביש

מעבר להשפעתו של תאריך עליית הרכב לכביש על מחיר המחירון של הרכב, חשוב לבדוק את תאריך עליית הרכב לכביש, היות ומתאריך עלייתו לכביש מתחילה תקופת האחריות על הרכב. לכן, רכב שעמד תקופת זמן ממושכת במגרש של חברת הליסינג, 'שרף' למעשה את אותו הזמן מתקופת האחריות של הרכב.

איכות, גימור ואבזור הרכב

בנוסף, רכב שעמד במגרש חברת הליסינג זמן רב, ייתכן ואינו באותה האיכות והתקינות כמו שהרכב הגיע ישירות מהיבואן- פגיעה בעת ההובלה ופגיעות צבע כתוצאה מעמידה ממושכת בשמש הינם מקרים שיכולים לקרות. לכן, מומלץ לבדוק ולהשוות את איכות וגימור הרכב כמו גם את אבזור היבואן הנלווה לרכב.

בסופו של דבר עסקת 0 קילומטר נחשבת לעסקה נבונה מבחינה צרכנית וחשוב לבצע אותה בסוכנות רכבים אמינה ומקצועית בכדי לקבל מחיר ותנאים אטרקטיביים נלווים. יחד עם זאת, חשוב לשים לב לפרטים שצוינו מעלה, בכדי להבטיח עסקה משתלמת ונהיגה מהנה מהרכב החדש שרכשתם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות