fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה הם המאפיינים של רכב מנהלים איכותי

היום, עובדים רבים יותר מקבלים רכב ממקום העבודה שלהם, כאשר סוג הרכב נבחר מתוך רשימה, המחולקת לקטגוריות בהתאם לשווי הרכב, גודלו ועלויות האחזקה שלו בחברת הליסינג.
המאפיינים של רכב מנהלים איכותי | צילום: אילוסטרציה
המאפיינים של רכב מנהלים איכותי | צילום: אילוסטרציה

העובדים הזכאים לרכב מטעם מקום העבודה מקבלים את המכוניות האלו כאשר הן ממומנות על־ידי מקום העבודה באמצעות מסלולים שונים המוצעים בחברות הליסינג השונות, והן מדורגות לפי כמה קריטריונים לשבע דרגות, מהדרגה הנמוכה ביותר – אחת, ועד לגבוהה ביותר – שבע. בשלוש הדרגות העליונות נמצאים כלי הרכב היוקרתיים והיקרים ביותר, החל משווי של 160,000 ₪ ועד לשווי של 300,000 ₪ ואף יותר. אין ספק שעובד בעל דרגה בכירה במקום עבודתו יהיה זכאי לרכב באחת מדרגות אלו – רכב מנהלים על כל המשתמע מכך.

גודל הרכב כן קובע

אחד המאפיינים הברורים ביותר שיש לרכב מנהלים איכותי הוא, גודלו החיצוני. רכב יוקרה גדול, שיש בו מושבים ארגונומיים (לעיתים אפילו מרופדים בעור), מרחב פנימי עצום לנהג ולנוסעים, תא מטען תואם, אבזור מפנק במיוחד כמו מערכת מולטימדיה או חימום כיסא הנהג וכיסאות נוספים ברכב, כל אלו משדרגים את הרכב הרגיל והמוכר לרכב המתאים לדרגים הגבוהים. בנוסף, רכב מנהלים מתהדר במנוע של 2.0 סמ"ק ומעלה, יכולים לשבת בו בנוחות חמישה אנשים (ניתן בקלות למצוא רכב מנהלים גם עם שבעה מקומות), מערכות הבטיחות ומערכות העזר לנהג הן מהמתקדמות שיש. וזה רכב שמבטיח חווית נהיגה איכותית ומפנקת במיוחד.

ביצועי דרך וכביש

בשנים האחרונות, מכוניות הפנאי המפנקות, נכנסו אף הן לקטגוריית רכב מנהלים. ג'יפים גדולים, רכבי SUV וג'יפונים קטנים יותר, אך בעלי יכולות נסיעה, שאינן נופלות מאחיהם הגדולים, מאפשרים לעובדים הזכאים להם ליהנות מכל העולמות. אלו כלי־רכב בעלי אחיזת כביש מדהימה, שיכולים ברגע, אם תרצו, להפוך לרכב שטח המסוגל לעבור מסלולים מאתגרים ודרכים לא סלולות. ביצועי הכביש של הרכב מוגברים וחוויית הנהיגה עולה פי כמה מונים על כל רכב אחר.

מערכות העזר לנהג, כגון בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת התרעה על סטייה מנתיב, בלימת חירום אוטונומית וכדומה,  המותקנות בכלי־רכב אלו מאפשרות חווית נהיגה יוצאת דופן, הן בכביש עירוני והן בכביש בין־עירוני.

מכונית משפחתית גדולה במיוחד

ניתן לומר כי רכב מנהלים הוא הרכב המשפחתי המשודרג. עצם היותו רכב גדול בעל שלדה מאסיבית וחזקה, תא מטען שלא מבייש מחסן קטן ומרחב פנימי גדול המתאים למשפחה בת חמש נפשות בקלות, מושכת מאוד את אותם עובדים בעלי משפחות, אשר אוהבים לטייל בסופי שבוע ולנצל את הרכב בכל דרך אפשרית.

רכב מנהלים ירוק

גם בתחום רכב המנהלים החלה מהפכת הרכב החשמלי לתת את אותותיה. יצרניות רכב רבות מוציאות דגמים התואמים במפרטם לרכב מנהלים רגיל, אך מייצרות אותו כרכב חשמלי או היברידי מתוך ההבנה והצורך בשמירה על הסביבה. בנייני משרדים רבים כבר התקינו מערכת טעינה לרכב חשמלי בחניונם, כך שרכב מנהלים חשמלי הניתן על־ידי מקום העבודה יוכל גם להיטען בזמן העבודה.

אף־על־פי שמכוניות מנהלים החלו את דרכן לפני שישים שנה בערך, אי שם בשנות ה־60 של המאה הקודמת, מהות הרכב, ניחוח היוקרה העולה ממנו, ומחירו ביחס לשאר כלי־הרכב, לא השתנה כמעט. רכב מנהלים יוקרתי ואיכותי בדרגות הגבוהות, עדיין מהווה סמל סטטוס שאין עליו עוררין.

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות