fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהי החלקה אורגנית לשיער?

עולם הטיפוח עבר לא מעט תהפוכות לאורך השנים, ובכל הקשור לעיצוב השיער נדמה שיש היום שלל פתרונות יצירתיים וטכניקות נהדרות המספקות תוצאה נפלאה
החלקה אורגנית לשיער. צילום: יח"צ
החלקה אורגנית לשיער. צילום: יח"צ

החלקות השיער הן בהחלט הכוכבות הגדולות, ועם מגוון רחב כל כך של פתרונות הגיע הזמן לעצור ולהבין מה היא החלקה אורגנית, במה היא שונה מהחלקות אחרות וגם איך בדיוק היא מתבצעת. התשובות לכל השאלות הללו – לפניכם.

החלקה אורגנית – רכיבים טבעיים בלבד

בהשוואה לשיטות רבות אחרות, החלקה אורגנית מכילה אך ורק רכיבים אורגניים, וזהו היתרון המשמעותי שלה. במילים אחרות, כימיקלים וחומרים מזיקים ומסוכנים אחרים יוצאים מהתמונה, ואת מקומם תופסים ויטמינים, מינרליים ורכיבים טבעיים אחרים. למעשה, גם החומרים המוזנים אל השיער בתהליך ההחלקה נותרים באחוז גבוה רק לאורך התהליך, ובסופו הם מוסרים ממנו. כך ניתן לקבל תוצאה מצוינת בלי להסב נזק לשיער, ובמקרים רבים אף לשקם אותו.

איך זה קורה, תכל'ס?

תהליך ההחלקה מתחיל לרוב בתספורת המועדפת כמובן, ובשלב הזה אפשר בהחלט להתפרע ולהגשים כל פנטזיה שהייתה לך, שהרי השיער יהיה קל ונוח מאוד לסידור. בשלב הבא, ולאחר החפיפה, תתבצע מריחה של חומרי ההחלקה על גבי השיער, והוא ייעטף היטב. בתום המתנה של כשעה, בין אם היא תתבצע בחוץ (תחת קרני השמש) או במכונה ייעודית, המעטפת תוסר ובאמצעות חפיפה מיוחדת ניתן יהיה להסיר חלק מהחומר. עם השלמת החפיפה מעצב השיער ישתמש במחליק מקצועי כדי להגיע לתוצאה מושלמת, וכדאי להתכונן מראש לכך שהפעולה הזו לבדה עשויה להימשך שעה עד שעתיים, בהתאם לאורך השיער ולנפחו.  לבסוף, עם הסרת החומרים יתבצע סידור אחרון של השיער – והוא ייראה נפלא, בדיוק כמו שחלמת.

כמה זמן תחזיק ההחלקה?

השאלה המתבקשת היא, כמובן, שאלת הזמן. אחרי שבילית שעות במספרה או אצל מעצב השיער, עם חומרי ההחלקה ותחת המחליק החם, את בוודאי תוהה כמה זמן הלוק המדויק יישמר. התשובה אמנם תלויה בגורמים שונים, אבל באופן כללי ההחלקה תישמר למשך כשישה חודשים. רצוי להמשיך ולתחזק את התוצאה באמצעות תכשירים ייעודיים, לרבות שמפו המותאם לשיער שעבר החלקה.

היתרונות של ההחלקה האורגנית

אם כן, אפשר להסכים שיש להחלקה האורגנית שלל יתרונות, מהשימוש בחומרים טבעיים (ולא מזיקים), דרך התוצאה הנהדרת ועד להיעדר הריח המאפיין החלקות אחרות – גם זאת בשל החומרים הנדרשים לצורך הפעולה. אז נכון, כדי להגיע אל התוצאה הזו תבלי כמה שעות במספרה, אבל בהשוואה לפתרונות אחרים תוכלי ליהנות לא רק משיער חלק ומרשים, שנראה תמיד חלק ומטופח, אלא גם מהגנה חשובה על השיער ומשימוש בחומרים אורגניים בלבד. עם כל כך הרבה יתרונות ברורים, החלקה אורגנית היא החלופה הבריאה והטובה ביותר עבור השיער שלך.

 

אם גם את מעוניינת לקבל אבחון מדויק למצב שיערך שיסייע לך לבחור את החלקת השיער הנכונה ביותר עבורך, המומחים להחלקות שיער וטיפוח השיער מזמינים אותך להתקשר לטלפון מספר: 077-997-8822 או בקרו אותנו באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://straight-hair.co.il/

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות