fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

למה חשוב לבחור שולחנות מתכווננים?

האם כאבי גב הם חלק משגרת היום שלך? העובדים שלך מתעייפים במהירות ומתקשים לשבת במקום? מדובר בתופעת רחבת היקף שמניעה היום שינויים נרחבים בעיצוב משרדים. לכל הפרטים
למה חשוב לבחור שולחנות מתכווננים? | צילום: FREEPIK

כיום זה ידוע מעבר לכל ספק – ישיבה למשכי זמן ארוכים ללא תנועה עשויה לגרום לטווח רחב של בעיות שריר ושלד. כדי לשמור על בריאות העובדים וליצור סביבת עבודה מיטיבית, חשוב שהחברות יספקו פתרונות שיאפשרו להם להחליף תנוחות לעתים קרובות ולנוע בחופשיות. מנהלים רבים מחפשים אחר אמצעים ארגונומיים ומותאמים אישית שיאפשרו לעובדים להתנהל ביתר יעילות. אחד מהכלים היעילים ביותר להבטיח זאת, הוא להשתמש בשולחנות מתכווננים.

כיצד יועילו שולחנות מתכווננים לשפר את איכות העבודה?

ישיבה היא חלק מהותי מיום העבודה. אנו רגילים לדמיין את סביבת העבודה כמקום שיושבים בו. עם זאת, מחקרים רבים מגלים כיום כי כשלעובדים קיימת אפשרות לעמוד, שלל תופעות שליליות בסביבת המשרד מופחתות באופן ניכר – מפגיעה בפרודוקטיביות ובשביעות הרצון ועד לשלל מחלות תעסוקתיות האופייניות לסביבת המשרד.

העמידה בעבודה מציעה הפסקה מישיבה המפעילה עומס רב על המפרקים ומבטיחה שהעובדים יישארו ערניים, מעורבים ופרודוקטיביים לאורך כל היום. כשעומד לרשותך שולחן עבודה שמאפשר לך לעמוד, יש לך פתרון אידיאלי שמאפשר עבודה רציפה מבלי להגביל את טווח התנועה.

אפשרויות השימוש נרחבות ומגוונות

שולחנות מתכווננים הם הרבה יותר מפתרון פרקטי. כיום יותר מאי פעם ניתן להשיג אותם במגוון עיצובים ולהתאימם לכל השימושים במשרד. משולחנות כתיבה ומחשב וגם שולחן מנהלים מתכוונן, ניתן ליהנות מפתרון ארגונומי מתקדם שישרת את כל צוות המשרד ביעילות.

שיפור חסר תקדים ברווחת העובדים

אם יש משהו שמשבר הקורונה יכול היה ללמד אותנו, הוא שישיבה ממושכת בחלל סגור יכולה לערער את המצב הנפשי באופן משמעותי. עם זאת, אורח חיים הכולל ישיבה ממושכת אינו פוגע רק בבריאות הנפש. מחקרים שנערכו בדקו וגם מצאו כי אורח חיים המתאפיין בישיבה לאורך זמן רב מגביר את הסיכוי לסבול מעודף משקל ולפתח סוכרת ומחלות לב לצד חרדות ודיכאון. משמעות הדבר בפועל היא ששימוש בשולחן מתכוונן בסביבת העבודה אינו רק יעיל לפוריות העבודה, הוא מאפשר לעובדים להאריך ימים וליהנות מבריאות טובה לשנים ארוכות יותר.

התאמה אישית לצרכי העובד

כל אחת ואחד מהעובדים שלך הוא בעל מבנה גוף שונה בתכלית. הגובה, היקפי הגוף ואפילו אורך הזרועות, עשויים ליצור יחד צרכים שונים לחלוטין מעמדת העבודה. כתוצאה מכך, לעובדים רבים פשוט לא נוח מול שולחן העבודה שלהם. השליטה בגובה הכיסא אינה תמיד מספיקה כדי ליצור את עמדת העבודה שתאפשר להם להתנהל בנוחות ובהתאמה למבנה הגוף. כשניתן להתאים את גובה השולחן בצורה אופטימלית, ניתן להפיק לא מעט יתרונות ארגונומיים גם בזמן ישיבה. העובדים יוכלו לקבוע את הגובה האידיאלי שלא ידרוש מהם להתכופף או להתמתח וליהנות מרווחה משמעותית ביום העבודה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות