fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

להיות יפה מכף רגל עד ראש

מניקור, בניית ציפורניים, לק ג'ל, פדיקור רפואי, טיפולי שעווה, איפור גבות קבוע בשיטת השערה, הלחמת ריסים ואיפור קבוע לעיניים ולשפתיים. מכל הטיפולים האלה אתן יכולות ליהנות עכשיו תחת קורת גג אחת בקליניקה של איילה רחמים בקרית בנימין
הקליניקה של איילה רחמים | צילום: עצמי
הקליניקה של איילה רחמים | צילום: עצמי

מהקליניקה של איילה רחמים בביתה בקרית בנימין תצאו מדוגמות ומטופחות מכף רגל ועד ראש. איילה, קומסטיקאית במקצועה, אמא לחמישה ילדים גדולים וסבתא לנכדים, עברה רק לאחרונה מרכסים לקרית אתא והביאה איתה, לנשות הקריות, את ניסיונה רב השנים, את הידע הרב ואת הציוד החדיש ביותר.

הטיפולים שאיילה מבצעת בקליניקה שלה הם מגוונים: מניקור, בניית ציפורניים ולק ג'ל, פדיקור רפואי, טיפולי שעווה מתקלפת להסרת שיער בכל הגוף, איפור גבות קבוע בשיטת השערה (מיקרו-בילדינג), הלחמת ריסים ואיפור קבוע לעיניים ולשפתיים. היא מבצעת גם עיסויים להפגת כאבים, אבל טיפולים אלה מיועדים לנשים בלבד.

הקליניקה של איילה רחמים | צילום: עצמי
הקליניקה של איילה רחמים | צילום: עצמי

 

את הידע במקצועת היופי רכשה איילה בבית הספר ביוטי דיפו באור יהודה, שם למדה שלוש שנים אצל המורים הטובים ביותר בארץ, כל אחד בתחומו. הציוד בקליניקה שלה הוא החדיש והחדש ביותר, והחומרים בהם היא משתמשת בעבודתה הם הטובים ביותר. הן המכשור והן החומרים הם באישור משרד הבריאות.

אז אם הציפורן החודרנית מכאיבה ואתם זקוקים לפדיקור רפואי מקצועי, אם בא לכן להתחדש בלק ג'ל אופנתי או לעצב מחדש את הגבות, שכבר ידעו ימים יפים יותר, אצל איילה רחמים תיהנו משורה ארוכה של טיפולים, והכל תחת קורת גג אחת, באווירה ביתית ונעימה ויחס חם.

טיפוח ויופי איילה, רחוב משה שרת, קרית בנימין, טל': 054-7863298 | שעות פעילות: כל ימות השבוע, בתיאום מראש

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות